שוב: חילולי שבת ברכבת ישראל: "מעדיפים גזירת סרטים על פני קדושת שבת"

    איתי גדסי 1 Comment on שוב: חילולי שבת ברכבת ישראל: "מעדיפים גזירת סרטים על פני קדושת שבת"

    גם השבת, חילול שבת בפרהסיה בקיום עבודות רכבת ישראל בתל אביב • ח"כ מקלב: "אי אפשר לעבור לסדר היום כשמשרד ממשלתי רומס לעיני כל, שבת אחרי שבת" • ח"כ גפני: "נעשה הכל על מנת להפסיק את התופעה הזו"

    גזירת הסרט בפתיחת רכבת ישראל בשדרות תשע"ד
    18:20
    24.04.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on הנשיא ביידן חתם על החוק להעברת סיוע לישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברי הכנסת החרדים זועמים על המשך העבודות ברכבת ישראל בתל אביב. אם כשהתחילו העבודות השיח כמעט והיה סביב משבר קואליציוני, היום מסתפקים הח"כים החרדים בגינוי העבודות.

    ח"כ אורי מקלב אמר "אנחנו מתריעים ומלינים לא רק על עצם העבודות בשבת, אלא, לא פחות על המדיניות בביצוע עבודות בשבתות, רח"ל. העבודות הללו הן אינן תוצאה של צורך, אלא, של מדיניות שמציבה את השבת במקום משני מבחינת סדר העדיפות, כאשר גזירת סרטים ותאריכי סיום העבודות 'חשיבותן' לפני קדושת השבת. זוהי נקודה כאובה שאי אפשר לעבור על כך לסדר היום, כאשר משרד ממשלתי רומס לעיני כל, שבת אחר שבת, את קדושת השבת".

    "על אף שאיננו נחים על זרי הדפנה, גם כאשר היקפי עבודות השבת הצטמצמו מאוד, אין זה בגלל משרד התחבורה, אלא בשל משרדים אחרים שאינם מאשרים את העבודות. כואב לנו שמשרד אחד נשאר עם אותה מגמה, תוך כדי שהוא מנסה לגלגל את האחריות ממנו. גם חילול שבת מקומי כואב לנו ודורש טיפול ומאבק נחרץ למניעת חילול שבת".

    ח"כ משה גפני אמר כי "על אף טענת שר העבודה שהעובדים אינם יהודים וצומצמו העבודות, זו פגיעה בשבת ונעשה הכול על מנת להפסיק את התופעה הזו".



    1 תגובות

    מיין תגובות