שגרירת ארה"ב באו"ם ביקרה בכותל והתעקשה להיות יחד עם המתפללות

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on שגרירת ארה"ב באו"ם ביקרה בכותל והתעקשה להיות יחד עם המתפללות

    במהלך ביקור שגרירת ארה"ב באו"ם, ניקי היילי וסגנה, בארץ, הגיעו השניים לתפילה בכותל המערבי שם, על אף שגודר לה מקום מאובטח, התעקשה להתפלל עם שאר המתפללות "החיים שלי השתנו"

    סגן השגרירה בתפילה בכותל צילום: הקרן למורשת הכותל
    18:31
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on מעקב קול חי: תקלת כשרות נוספת ברשת יש חסד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך ביקורה בישראל, שגרירת ארה"ב באו"ם, ניקי היילי וסגנה מר ג'ון לרנר, ביקרו ברחבת הכותל המערבי ונשאו תפילה.

    השגרירה קיבלה הסבר מרב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א ומנכ"ל הקרן למורשת הכותל המערבי מרדכי (סולי) אליאב על המקום וחשיבותו לעם היהודי והביעה התרגשות רבה מהביקור במקום. כשהם מציינים בפניה את ההערכה הרבה של העם היהודי כולו אליה על תמיכתה בעם ישראל.

    למרות וגודר לה מקום בעזרת הנשים ע"י גורמי הביטחון, היא התעקשה להתפלל יחד עם כל הנשים שהיו באותה שעה בעזרת נשים באומרה אני רוצה להיות כאן כאחד האדם.

    הקהל קיבל אותה באהדה רבה והיא השיבה להן בחום ואהבה. היא אמרה: "אני נפעמת מאוד מהיחס החם שהציבור בישראל נותן לי. זה לא מגיע לי, אני רק אומרת את האמת. זה מאוד כואב שרק עכשיו אחרי הרבה שנים אומרים בגלוי את האמת".

    היילי נשאה תפילה ארוכה ליד אבני הכותל כשהיא מציינת את התרגשותה מביקור במקום הקדוש לעם היהודי.

    רב הכותל המערבי הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א העניק לה ספר של מנהרות הכותל המערבי והיא חתמה בספר המבקרים: "הלב שלי מלא, והחיים שלי ישתנו בעקבות הביקור. זאת הייתה ברכה לחוות מקום קדוש עם אנשים רוחניים מלאי אהבה, שאלוקים יברך את כל מי שבא לכאן".



    1 תגובות

    מיין תגובות