"עצם השיח על אישורי בניה מעיד על הקפאה; הפוליטיקאים ב'מלכוד 2017'"

    עמית דניאל 1 Comment on "עצם השיח על אישורי בניה מעיד על הקפאה; הפוליטיקאים ב'מלכוד 2017'"

    ראש מועצת קרני שומרון, יגאל להב, טוען כי השיח על אישורי בניה והצורך למחוא כפיים על כל מספר יח"ד שמשחררים ביו"ש, מעיד על הקפאת בניה שקיימת" • ואיפה הפוליטיקאים?

    ראש מועצת קרני שומרון, יגאל להב ונשיא המדינה, רובי ריבלין צילום: מארק ניימן, פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש המועצה המקומית קרני שומרון, יגאל להב, שוחח בתכנית "הפוך על הפוך" עם הרב משה בן לולו באשר להקפאת הבניה ביהודה ושומרון, לדבריו עצם השיח הוא העדות הטובה ביותר שהקפאת הבניה קיימת".

    "המבנים שכרגע נמצאים על המדוכה זה מבנים שכבר צריכים להיבנות" אמר להב "הדיון צריך להיות למה צריך להעלות לדיון כל פעם שמישהו צריך לבנות. עצם זה שמדברים על בניה אומר שיש הקפאה. בניה אצלנו צריכה להיות בדיוק באותם הפרמטרים כמו של ראש העין וכפר סבא הסמוכה".

    בהתייחסו למספר יחידות הדיור שפורסם כי אושרו לבניה ברחבי יהודה ושומרון, אמר להב: "המספר שפורסם הוא בדיחה. הדיון צריך להיות עמוק יותר. 2,000 דירות ל-400,000 איש? עצם זה שאנחנו צריכים למחוא כפיים בכל פעם שמישהו משחרר לנו כמה יחידות, מעיד על מצב שגוי".

    לשאלתו היכן הפוליטיקאים מימין, ענה: "הפוליטיקאים רוקדים על כל החתונות. נקרא לזה 'מלכוד 2017'. כל אחד לא רואה את התמונה הנכונה מרוב הריקוד הזה. אנחנו הגוש שגדל הכי הרבה במדינת ישראל. המדינה צריכה להבין איפה היא צריכה לבנות. הצעירים רוצים להגיע ליהודה ושומרון, המדינה צריכה להשקיע בהם. הכל צריםך להתבסס על היצע וביקוש".

    כשנשאל האם עידן טראמפ אמור להיטיב עם ההתנחלויות או לא, ענה: "אני חושב שכל הנושא של טראמפ הוא דבר שילמדו בהיסטוריה על שינויים קיצוניים בטווח מאד קצר. להבנתי, עם טראמפ צריך לעבוד בטווח הזמנים הקצר שהוא נמצא בדעה זו. דעתי, ואינני מכיר אותו, שאנחנו צריכים לנצל עכשיו את המומנטום".

    עוד הוסיף ואמר: "אני מצפה שנפסיק לדבר על יש"ע. ביש"ע צריכים לבנת בתים כמו כפר סבא ורעננה אני צריך להילחם על אותו קהל היעד".

    לסיום נשאל האם הוא לא נגוע בקצת נאיביות, ענה בחיוך: "ראש מועצה שלא נאיבי שלא יהיה ראש מועצה. אנחנו נמצאים בשיא של הבניה מבין המועצות ביש"ע. עכשיו אנחנו בונים ביישוב עוד 550 יח"ד. יש לנו בתכניות עוד מאה יח"ד ובתכניות גדולות יותר עוד 3,000 יח"ד. אם לא ניתן תחושה של מרכז הארץ לתושבי היישוב, לא נהיה פה עוד ארבעים שנה. אגב אני לא קורא לזה נאיביות, זה אופטימיות" אמר בחיוך.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שיקפיאו את כל הבנייה הצפופה ויאשרו רק את הבנייה שנותנת הרווחה אמיתית לדיירים
      די לבניית המגדלים!!
      תתחילו לחשוב על מצוקת הדיירים ולא רק על מצוקת הדיור!