"מהלך הבחינה של האיחוד נכון ומבורך; לא מחייב שבסופו של תהליך, יוחלט על איחוד"

    עמית דניאל 1 Comment on "מהלך הבחינה של האיחוד נכון ומבורך; לא מחייב שבסופו של תהליך, יוחלט על איחוד"

    מ"מ ראש עיריית בת ים, רפאל ברנז בריאיון: "העיר נמצאת בגירעון עמוק, מהלך בחינת האיחוד הוא נכון וייתכן כי הצוותות שהקים השר דרעי יסייעו לעיר ולא רק ע"י איחוד הרשויות" • וגם, האם הוא לא מפחד על מקומה של העיר אם יתבצע איחוד?

    ברנז, שני משמאל, עם ח"כ מלכיאלי ובכירים בש"ס צילום: יעקב כהן
    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב 1 Comment on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מ"מ ראש עיריית בת ים, רפאל ברנז, בריאיון בעקבות הודעתו של שר הפנים, אריה דרעי, על הקמת צוותים לאיחוד הערים בת ים ותל אביב יפו בעוד כשש שנים כי המהלך נכון ומבורך.

    "בת ים מכילה 160,000 תושבים בשטח של 7 דונם. המצב הכלכלי, על אף הניהול הנכון של ראשי העיר, גרוע כי אין מאיפה להביא את הכסף. מדובר באוכלוסיה לא חזקה במיוחד. המהלך של השר דרעי מבורך ונכון".

    האם אין לך כחבר מועצה בעיר וכמי שהעיר חשובה לו, חשש שלאחר האיחוד עם תל אביב יפו, בת ים תהיה נספח קטן ברחבי תל אביב יפו?

    "לא, בת ים לא תאבד מהאופי הייחודי שלה. היא תישאר כפי שהיא רק תהיה משויכת לתל אביב. לבד מזאת, צריך להבין, ההחלטה של השר דרעי חכמה מאד מאחר וכרגע מדובר על הקמת צוותות שיבחנו את מצבה של העיר ואת טובות האיחוד בין הערים. ייתכן שהם יגיעו למסקנות כיצד ניתן לעזור לעיר בת ים ולשפר את מעמדה לבדה ובכך להשאיר אותה במקומה".

    יצוין, כי מתושבים בעיר נשמעו טענות על המהלך הזה וכי הפחד שהעיר תהפוך לנספח בעיר תל אביב וכשכונה בעיר הגדולה, קיים. השיחות סביב מהלך שכזה החלו לפני מספר שנים וכאמור, אתמול החליט שר הפנים, אריה דרעי, על הקמת צוותות שיבחנו את איחוד העיר בשנת 2023.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל הכבוד להעשות איחוד ערים