פורס עוגה: פרסום בדיגיטל זה ממש לא מה שחשבתם

    אבי נבון No Comments on פורס עוגה: פרסום בדיגיטל זה ממש לא מה שחשבתם

    והשבוע בפורס עוגה, אבי נבון על הפלטפורמות האפשריות לפרסום בדיגיטל בצורה חכמה ויעילה • תשכחו ממה שידעתם על הפרסום בדיגיטל וממה שידעתם על הרשתות החברתיות #דיגיטל_2

    צילום: רחים כתיב, פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפרק הקודם עסקנו בזליגת הלקוחות הגדולים במגזר לעבר תחום השיווק הדיגיטלי ויעידו על כך מערכות העיתונים, משרדי הפרסום, מנהלי הרכש וכמובן הקורסים המיועדים למגזר החרדי שנפתחים חדשות לבקרים במגוון המכללות והאוניברסיטאות המונגשות למגזר. בפרק זה נעסוק בצורות הפרסום הדיגיטלי שעומדים לרשות הלקוחות והמפרסמים.

    1. פרסום באתרי המגזר. איש דיגיטל חרדי מקצוען יודע באילו כלים ופלטפורמות נכון לעשות שימוש לטובת לקוחותיו. לכן בעדיפות עליונה הוא ימליץ על שילוב באתרים באפשרויות שונות ומגוונות כשהבולטות בהן שילוב בכתבות תוכן והעלאת קמפיין באנרים.

    2. קמפיין ברשת הפרסום של 'גוגל'. מעבר לקמפיין הבסיסי והמוכר ברשת החיפוש של גוגל עומדים לרשות המפרסם אפשרויות נוספות ואגרסיביות יותר כמו לדוגמא קמפיינים ברשת המדיה של גוגל כך מוצא את עצמו הגולש עם באנר פרסומי "הרודף" אחריו בזמן ההמתנה לכניסה לג'מבו מייל או בהמתנה לטעינת כתבה באתרים הגדולים. לחרדים חובה לדבר בחרדית ולכן גם ברשת הפרסום של גוגל כשרוצים לפרסם למגזר החרדי יש לעשות שימוש מושכל בכלי הפרסום של גוגל המותאמים לציבור החרדי .

    3. מפיין פייסבוק – פייסבוק, בשונה ממה שחשבנו, הינה בראש ובראשונה מערכת פרסום מתוחכמת ומגוונת. כך לדוגמא ניתן למען את הפרסום לקהל יעד על פי פילוח מדויק. עבור קהלים ספציפיים לכל קמפיין ולכל מוצר. לשם המחשה: רשת שמוכרת מוצרי נדוניה וחשמל יכולה למען את הפרסום עבור זוגות מאורסים מאזורים מסוימים בארץ כמו כן בתי ספר שעורכים רישום ממוקד יכולים לייעד את הפוסטים עבור הורים לילדים בשכבת הגיל המיועדת.

    4. טוויטר – הרשת החברתית שידועה בתמצות ובדיוק החומרים שעולים במסגרת 140 התווים שעומדים לרשותו של הכותב. בתחום הפרסום היא פעילה בעיקר בארה"ב כיוון שרשת הפרסום מכוונת בעיקר לאזור גאוגרפי זה. קמפיינים שכן נראו בתקופה האחרונה בטוויטר כוללים את עיתון 'מקור ראשון' ו'יקבי רמת הגולן' כיוון שהם מוגדרים ומיועדים למובילי דעת קהל וברנז'ה שנמצאים ברשת חברתית זו.

    לסיכום, איש דיגיטל מוצלח יידע לרתום את הפלטפורמות כדי להביא תוצאה מדויקת ויעילה עבור לקוחותיו ובמרחבי הרשתות החברתיות והרשת בכלל, הדבר ניתן, אפשרי ויכול להיות מוצלח ואפקטיבי לא פחות מהפלטפורמות הקיימות.



    0 תגובות