רבבות מתפללים עלו לתפילה בכותל במהלך החג

    בנצי לייזרוביץ No Comments on רבבות מתפללים עלו לתפילה בכותל במהלך החג

    רבבות מתפללים הגיעו במהלך החג לכותל המערבי ולקבר דוד | הלילה, צפויים רבים לעלות ובראשם אדמו"רים, רבנים וראשי ישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתוך לימוד קדושה ושמחה, המוני בית ישראל קיבל את התורה בחג השבועות. עשרות אלפים נהרו במהלך החג לכותל המערבי כשהשיא היה לפנות בוקר לתפילת ותיקין לשם הגיעו בשירה וריקודים.

    יצוין, כי השנה נרשמה עלייה רבה לבאים לכותל במהלך החג וכוחות גדולים של משטרת ירושלים אבטחו את הדרכים לכותל שעברו ללא אירועים חריגים.

    הערב, מוצאי החג, יגיעו ראשי ישיבות ותלמידיהם לכותל לקידוש לבנה ושירי כיסופים מתוך הודאה ושירה לקב"ה. המשטרה ערוכה בכוחות גדולים בעיר העתיקה גם הערב לרגל המשך עליית ההמונים. כמו במספר שעות אמש, גם הערב לא יותר מעבר דרך שער שכם בשל חודש הרמדאן והגעת אלפי מוסלמים להר הבית.

    חברת אגד תתגבר באופן משמעותי את הקווים לכותל וממנה אולם יתכנו שינויים במסלולי הנסיעה בעיר העתיקה בשל הרמדאן.

    בקבר דוד המלך אלפים הגיעו במהלך החג לתפילות ואמירת תהילים לרגל יום פטירתו של דוד המלך שחל בחג השבועות והערב תתקיים שם שמחה גדולה בה צפויים להשתתף רבבות מתפללים.

    אגף התנועה נערך בכוחות גדולים ובכבישים רבים לכוון ולהזרים את התנועה בשל ההמונים העושים את דרכם חזרה לביתם. בשל כך, הרחובות שמגר, הרטום ובר אילן ייחסמו לתנועת כלי רכב והנסיעה תותר אך ורק לתחבורה ציבורית. עוד הוחלט כי יהיו מוקדי יציאה מיוחדים לאוטובוסים ללא איסוף בתחנות הרגילות.



    0 תגובות