"הדרישה מנורבגיה למשיכת התמיכה בהנצחת המחבלת, היתה לבקשתי"

    איתי גדסי No Comments on "הדרישה מנורבגיה למשיכת התמיכה בהנצחת המחבלת, היתה לבקשתי"

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אומר בישיבת סיעתו כי מדיניות החוץ של ישראל ברורה וכי כנגד הארגונים המכפישים את חיילי צה"ל בעולם, המדיניות תקיפה וברורה: "אי אפשר להיפגש אתם ואתי, או אתם או אתי" •

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, אמר בפתח ישיבת סיעת הליכוד: "אמרתי למנהיגים מהעולם שבאים לישראל, אתם לא יכולים להיפגש עם ארגונים המכפישים את ישראל ואיתי. או שתפגשו אתם או אתי"

    עוד אמר ראש הממשלה על מדיניות החוץ אותה הוא מוביל: "אני חושב שאתם עדים מזה זמן למדיניות התקיפה שאנחנו נוקטים במדיניות החוץ שלנו. ביחס לדברים שפעם התקבלו אולי כמובנים מאליהם אבל אנחנו לא רואים אותם כך. אנחנו נוקטים את העמדה הזו גם מול הטובים שבידידינו ומבהירים להם שאנחנו לא יכולים לקבל את זה שממשלות ידידותיות תומכות בארגונים שמאדירים טרור נגדנו או פועלים נגד חיילי צה"ל. זה תהליך שהתחיל".

    ראה"מ סיפר כי ממשלת נורבגיה נעתרה לבקשה שהגיעה ממנכ"ל שר החוץ באשר לתמיכה בהסתה: "לפני כמה ימים ביקשתי מיובל רותם, מנכ"ל משרד החוץ, שיפנה לממשלת נורבגיה ויגיד לה שתמשוך את הסיוע שלה מארגון נשים על שם דלאל מוגרבי. דלאל מוגרבי השתתפה ברצח של עשרות ישראלים ב"אוטובוס הדמים", ביניהם ילדים. ביקשתי שימשכו את התמיכה הכספית וינתקו את הקשר עם הארגון הזה. אני שמח לומר ששר החוץ של נורבגיה, בורגה ברנדה, עשה בדיוק את זה וזה טוב שעשה זאת. אנחנו פנינו גם למזכ"ל האו"ם ואמרנו שימשכו את החסות של האו"ם מהגוף הזה ולפי הבנתי הם אכן עושים זאת. אלה הם ניצנים של דברים שאנחנו עושים לרוחב היריעה" אמר ראש הממשלה.

    ראה"מ עדכן כי הוא בא לישיבה מטקס חתימת הסכם הגג באופקים: "אני בא עכשיו מאופקים. חתמנו שם על הסכם גג זה היה מאוד מרגש. אנחנו רואים את ההתפחות הגדולה ברחבי הארץ – גם בתחבורה, בתשתיות, בדיור, בתעשייה. לאחר מכן נפגשתי עם תושבים. אחת מתושבות אופקים הייתה עדן כהן שהיא מנהלת מחלקת הנוער בעירייה. היא אמרה לי: תראה, אדוני רה"מ, אנחנו מחנכים את הילדים שלנו להתגייס לצה"ל ולתרום למדינה. איך יכול להיות שישנם ארגונים שפועלים נגד חיילי צה"ל ברחבי העולם? אמרתי לה: תראי, מגיעים הנה מנהיגים מכל העולם ואני אומר להם – אתם יכולים להיפגש עם הארגונים האלה ואתם יכולים להיפגש איתי. אבל אתם לא יכולים להיפגש גם עם הארגונים האלה וגם איתי. אני מאמין שהמסר הזה הולך ומחלחל ומוטמע".

    "יש כאן מדיניות מאוד ברורה, מאוד תקיפה" סיים ראש הממשלה את דבריו ואמר: "ואני חושב שהיא גם נכונה והיא מכבדת את המדינה שלנו ואת החיילים שלנו. החיילים שלנו שומרים עלינו ואנחנו נשמור עליהם".



    0 תגובות