מנכ"ל משרד הפנים לראשי רשויות: "הורידו את מחירי הקייטנה"

    איתי גדסי No Comments on מנכ"ל משרד הפנים לראשי רשויות: "הורידו את מחירי הקייטנה"

    מנכ"ל משרד הפנים, מרדכי כהן, קורא לראשי הרשויות: "אנו רואים חשיבות עליונה בצמצום הפערים והורדת יוקר המחיה ועל כן, לקחנו את האחריות על הנושא"

    גן ילדים • אילוסטרציה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    9:11
    29.03.24
    אתר קול חי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ל'-ל"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל משרד הפנים מרדכי כהן, פנה הבוקר (ב') במכתב לראשי הרשויות המקומיות וקרא להם להוריד את מחירי הקייטנות כבר בחופשת הקיץ הקרובה. הליך החקיקה בנוגע לפיקוח על מחירי הקייטנות, מקודם בימים אלה בכנסת על ידי ח"כ דוד אמסלם, לאחר שמשרד הפנים קיבל על עצמו את האחריות על הנושא, במטרה לצמצם פערים ולהוריד את יוקר המחיה.

    הוחלט על דחיית מועד החלת הפיקוח בשנה, בתקופה זו יוקם מנגנון הפיקוח הכולל ועדה מקצועית שתקבע, בין היתר, קריטריונים למחירים, סל בסיס מוגדר לקייטנות ותקנות מוסדרות לגבי מחיר דיפרנציאלי. כמו כן, יש צורך בהקמת מנגנון פיקוח ארצי.

    מנכ"ל משרד הפנים, מרדכי כהן, אמר: "לאחר התייעצות הבוקר עם גורמי המקצוע במשרד הפנים, הוצאתי מכתב לראשי הרשויות שבו קראתי לפעול להוזלת מחירי הקייטנות, כבר בקיץ הקרוב, על אף שעדיין אין פיקוח ממשלתי על הנושא. אנו רואים חשיבות עליונה בצמצום הפערים והורדת יוקר המחיה ועל כן, לקחנו את האחריות על הנושא. הדבר מצטרף לצעדים משמעותיים של המשרד להרחבת השירותים לתושב והפחתת יוקר המחיה – כניסה חינם לחופי הרחצה במדינת ישראל ותמיכה מאסיבית ברשויות מוחלשות. אני שמח לראות כי לא מעט רשויות מקומיות כבר לקחו אחריות והוזילו בעצמן את מחירי הקייטנות כבר בקיץ הקרוב".



    0 תגובות