צפו • "לחדש נעורי" אברהם משה ברדוגו בקליפ סוחף

    אשר גרייבר 5 Comment on צפו • "לחדש נעורי" אברהם משה ברדוגו בקליפ סוחף

    אברהם משה ברדוגו והחבר'ה בהפקת ענק: "לחדש נעורי" • צפו

    20:34
    28.03.24
    אבי מימרן No Comments on אבי מימרן במונולוג כאוב: "מדינה קומוניסטית או מדינת היהודים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפרויקט ענק של "לחדש נעורי" השתתפו שמונה עשר קלידנים וכליזמרים מכל קצווי הקשת המוזיקלית במגזר החרדי. מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו מכל קצות התעשייה המוסיקלית החסידית, שהוכיחה שוב כי עבודה משותפת של צוות מנצח מביאה לתוצאה מנצחת שטרם הכרנו בהיסטורית המוסיקה החסידית אי-פעם.

    "סוד ההצלחה בפרויקט הוא כמובן אברהם משה ברדוגו", אומר הקלידן הרשי סגל, שאחראי על הפקת הקליפ. "אברהם משה הוא אחד שתמיד מחבר בין כולנו. הוא עובד אתנו בהופעות ובחתונות ותמיד נותן תחושה של ביחד. אם זה לקהל ואם זה לאמנים שמופיעים, האחדות והחיבור שתמיד", הוסיף סגל.

    ברדוגו, שהיה מתלמידיו הקרובים ביותר של המוהרא"ש שיק זצוק"ל וזכה לשמשו בקודש, חושף לראשונה את השיחה שהתקיימה בחדרי-חדרים ואף הביאה להפקת הענק. "יום אחד נכנסתי לחדרו של המוהרא"ש והוא הפנה אלי שאלה חריגה שלא ציפיתי אליה", מספר ברדוגו על השיחה שנחשפת כעת לראשונה. "המוהרא"ש שאל אותי 'פארוואס זינגסטו נישט אויף חתענעס?' (בתרגום לעברית: למה אתה לא שר בחתונות?), תמיד אמרו לי שיש לי קול ייחודי, אבל לא חשבתי שהשאלה תגיע דווקא מכיוונו של המוהרא"ש זצוק"ל".

    כעת, שנתיים לאחר פטירתו הפתאומית והטראגית של המוהרא"ש שיק זצ"ל, שהותיר אחריו געגועים רבים וכמובן את אותה השיחה הבלתי נשכחת, הוא משיק את הקליפ המשותף עם שמונה עשר המוזיקאים. הקליפ, צולם כמובן ביבניאל – מקום מושבו וקבורתו של המוהרא"ש שיק זצוק"ל. הסיבה לכך, היא כמובן ההצלחה הגדולה לה הוא זוכה מאז אותה השיחה עם המוהרא"ש, במהלכה זכה לברכה הנדירה.

    מילות השיר:
    וְאֶזְכֶּה לְחַדֵּש נְעוּרָי, הַיָּמִים שֶׁעָבְרוּ בַּחֹשֶׁךְ לְהַחֲזִירָם אֶל הַקְּדֻשָּׁה. וְתִהְיֶה יְצִיאָתִי מִן הָעוֹלָם כְּבִיאָתִי בְּלֹא חֵטְא. (מתוך התפילה שלאחר אמירת 'התיקון הכללי')



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      מדהים מדהים ברדוגו הזה כוכב אמיתי מחכים לשיר הבא

    2. 4

      יאו איזה רגש!!! איזה קול מדהים!!! איפה היה עד היום??? ממש כוכב הבא בדרך אלינו – אברהם חזק ואמץ

    3. 3

      איזה נגן כילים (קלרינט וסקסופון) מוכשר!!!!!!
      מי זה?
      פשוט מיוחד!!

    4. 1

      וואלה
      אחלה !!!
      חבל שלא עשה פה איזה חיקוי של ילד