3000 חתני בר מצווה חגגו היום בבנייני האומה

    אבי יעקב No Comments on 3000 חתני בר מצווה חגגו היום בבנייני האומה
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת חג מתן תורה, עם פתיחתם של שלושת ימי הגבלה, התקיים מעמד נשגב ומרומם של בר מצווה משותפת ל-3,000 נערי רשת החינוך 'בני יוסף'.

    האירוע התקיים בבנייני האומה בירושלים במעמד נשיא מועצת חכמי התורה, מרן הגאון רבי שלום כהן; חבר מועצת חכמי התורה ובעל 'הלכה ברורה', הגאון רבי דוד יוסף; שר הפנים, הפריפריה ופיתוח הנגב והגליל יו"ר תנועת ש"ס, הרב אריה דרעי, מנכ"ל רשת החינוך 'בני יוסף' הרב חיים ביטון, חברי ההנהלה הרוחנית ברשת, רבנים ואישי ציבור.

    במסגרת הכנס התקיים חידון בהלכות תפילין עבורו למדו התלמידים חודשים ארוכים. לשלב הגמר עלו 90 נערים מתלמידי מוסדות רשת 'בני יוסף'. המצטיינים בחידון מארבעה מחוזות – צפון, דרום, מרכז וירושלים זכו לקבל במתנה את סט ש"ס מהודר מידיו של נשיא מועצת חכמי התורה, חכם שלום כהן שליט"א.

    בנוסף, בפרס הראשון על סך 10,000 ₪ זכה עדיאל נעים מתלמוד תורה 'כינור דוד' בני- ברק, מתנת חברת ראפטינג נהר הירדן. כזכור, מדובר בחברה שהכריזה לאחרונה על סגירת העסק בשבת ועוררה הדים רבים בשל צעד זה. במקביל, החליטו מנהלי החברה לא רק לשמור שבת, אלא גם לחזק את לומדי התורה,והראשון שנהנה מכך הוא הזוכה בחידון התפילין הגדול של רשת 'בני יוסף'.

    נשיא מועצת חכמי התורה, מרן הגאון שלום כהן ברך את חתני בר המצווה: "הקדוש ברוך הוא מחכה להבל פיהם של תינוקות של בית רבן, מחכה שתגיעו לגיל מצוות כדי שתוכלו לקיים את התורה".

    יו"ר תנועת ש"ס, הרב אריה דרעי נשא דברי חיזוק לתלמידי הרשת ושיבח את מנכ"ל הרשת ואת מנהליה אל עבודתם המסורה למען יחדי ישראל  , בין השאר אמר: "רשת 'בני יוסף' העמידה לאורו של מרן זצ"ל כבר כמה וכמה דורות של תלמידים, וכבר היום למעלה מ-50% מעולם הישיבות הם בני עדות המזרח. מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל הגיע מבית פשוט. כמוהו, כל אחד יכול להגיע לזה. אתם כולכם במסלול להיות גדולי ישראל".

    חבר מועצת חכמי התורה ונשיא רשת החינוך 'בני יוסף', הרב דוד יוסף בירך בחמימות את אלפי חתני הבר מצווה: "כל אחד מכם צריך לקום בוקר ולומר לעצמו: 'אני בן תורה. אני שייך למחנה של שומרי התורה'. החינוך שהתלמידים מקבלים ברשת החינוך 'בני יוסף' ממשיך דרך של אלפי שנים. חינוך לתורה, למצוות ולמסורת". את דבריו סיים הגר"ד יוסף בברכה לתלמידים שיעלו מעלה- מעלה כשאיפתו של אביו, מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל, מייסד הרשת.

    מנכ"ל רשת החינוך 'בני יוסף' הרב חיים ביטון התייחס לחידון הגמר וציין בהתרגשות: "הדבר שכל הזמן מפתיע אותי עם תלמידי הרשת, זה הידע שהם מפגינים בחומר הנלמד. אחת הסיבות לקיום החידון הארצי בסדר גודל כזה היה כדי לחזק את המגמה הזאת. אני שמח כל פעם מחדש לראות את הילדים פורחים. אנחנו משתדלים ברשת ליצור מתח לימודי שמזניק את הילדים קדימה בכל תחומי הלימוד".



    0 תגובות