מפגן שמאל בכיכר רבין: "חמישים שנה ל'כיבוש'"

    דוד פיינגולד 2 Comment on מפגן שמאל בכיכר רבין: "חמישים שנה ל'כיבוש'"

    מפגן שמאל תוך חילול שבת המוני מתקיים הערב ב'כיכר רבין' בתל אביב | בעצרת המציינת חמישים שנה לשחרור שטחי יהודה ושומרון וקובלת על כך, הוקרא מסר מאבו מאזן: "הגיע הזמן לחיות, אתם ואנחנו בשלום, הרמוניה, ביטחון ויציבות"

    בוז'י הרצוג צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לא צריך הוכחה גדולה מזו, לתזה הרווחת כי השמאל היה ועודנו, משויך לאנשים שתורת ישראל ומסורת העם היהודי, רחוקה מהם כרחוק מזרח ממערב. הערב, מתקיים מפגן של אנשי שמאל ב'כיכר רבין' בתל אביב שהחל בשעה 20:00 בערב עוד טרם צאת שבת קודש. המפגן שעוסק בקריאה ל'שלום' מציין את חמישים שנות שחרור שטחי יהודה ושומרון או כפי שהם מכנים זאת, כיבוש.

    יו"ר האופוזיציה, בוז'י הרצוג, קרא בנאומו: "צריך לפעול להקים גוש גדול שיחליף את השלטון. בבחירות האחרונות כפסע היינו בין החלפת השלטון ושינוי פני המדינה. אנחנו נמשיך להשיג את מטרתנו והדרך היא לשים את האגו בצד, לא להסתפק בנאומים יפים".

    אך טבעי שעצרת כזו, תתקבל בברכה בלשכתו של יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, שבמסר ששיגר למפגינים אמר: "אין קול חזק מאשר קולו של השלום הצודק והכולל וכמו שאין קול חזק מזה אין קול חזק מזכותם של עמים להגדרה עצמית וחירות מעול הכיבוש. הגיע הזמן לחיות. אתם ואנחנו בשלום, הרמוניה, ביטחון ויציבות". עבאס לא התייחס בנאומו לתמיכה בטרור הרצחני הפלסטיני ולהאדרת שמם של המחבלים שטבחו באזרחי ישראל. אבל כנראה שלמפגינים העובדה הזו לא מפריעה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      נותנים להם אצבע (הקלות לערבים) רוצים השמאלנים את כל השטחים לתת לערבים במיוחד לאור התמיכה במחבלים המתעבדים

    2. 1

      אגב גם תל-אביב כבושה בדיוק כמו כל השטחים בארץ רק היא נכבשה 19 שנה קודם