פורס עוגה • המשמר הנכנס: עולם השיווק הדיגיטלי כובש בסערה את המגזר

    אבי נבון No Comments on פורס עוגה • המשמר הנכנס: עולם השיווק הדיגיטלי כובש בסערה את המגזר

    פורס עוגה: טור חדש בו יצביע אבי נבון מדי שבוע על מגמות עולם הפרסום והפעם: מהפכת השיווק הדיגיטלי מגיעה למגזר החרדי ובגדול. אושיות פרסום במגזר החרדי מעידים "הדרישה מהחברות הגדולות הולכת וגבורת ולצדים גם בעלי העסקים הקטנים, זה נמצא כאן"

    משרד דיגיטלי • אילוסטרציה
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מודעות רחוב, קידומי מכירות ססגוניים, רכישת אינטשים בעיתוני המגזר ובמקומונים כל אלו ועוד מפנים מקום של כבוד לתחום הדיגיטל. אם חשבתם שמסקנה זו היא מנת חלקם של משרדי פרסום מהמגזר הכללי בלבד, טעות בידכם. מגמת השיווק הדיגיטלי הכוללת את: הרשתות החברתיות, גוגל, סרטוני תדמית, קמפיינים ממומנים ודומיהם, תופסת תאוצה ומגבירה נוכחות בקרב המגזר החרדי.

    בכירים בעולם הפרסום חושפים נתונים ומספרים המשקפים את השתלבותו של השיווק הדיגיטלי בקמפיינים שהולכים ותופסים את קדמת הבמה במגזר. "אם עד כה היינו הפניות לשיווק הדיגיטלי היו מלקוחות גדולים ובעלי תקציבי ענק שביקשו שלא לפסוח על פרסום במרחבי הרשת, כעת דרישה זו שגורה בפיו של כל לקוח. ממוסדות חינוך ועמותות, דרך יבואנים ועד לחברות הגדולות במשק. היכולת להגיע לקהל יעד ממוקד, לבנות קמפיינים ייעודיים ולשלוט בקמפיין בעודו באוויר כבשה את לב המפרסמים ובצדק" אומר פרסומאי חרדי.

    גם מנהלי רכש במשרדים הבכירים במגזר החרדי יודעים לספר כי אם עד כה היינו מורגלים לתקציב ברור ומורגל, כעת העוגה מתחלקת כמעט במידה שווה בין שיטת הפרסום שהיתה עד כה שולטת לזו שנחשבה עד לא מכבר לנספחת בקרב הציבור החרדי, השיטה הדיגטלית. "זה ללמוד שפה חדשה והכל תוך כדי תנועה.

    מה שמעיד יותר מכל על שינוי המגמה הם הקורסים הרבים שמוקמים במסגרות שונות ללימודי שיווק דיגיטלי בקרב המגזר החרדי. אוניברסיטאות המכשירות מסלולים במיוחד עבור הצרכן החרדי, מכללות שמרחיבות את תחום הלימודים במיוחד עבור תחומים אלו וכן יוזמות פרטיות שזיהו את הצורך הגובר להכשרת אנשי מקצוע בתחום. גם בקרב קרנות תמיכת הלימודים השונות קיימת הבנה כי יש להפנות משאבים מוגברים למימון קורסים עבור המגזר החרדי על מנת לעודד את המתלבטים והמתנדנדים לפנות לתחום השיווק הדיגיטלי. אם לפני מספר שנים, החלו לימודי הפרסום במגזר החרדי בצורה מקצועית ומשמעותית, היום המגמה ההולכת וגוברת היא סביב עולם הדיגיטל החרדי.

    ולא שיש סיבה לזנוח את הפרזנטציות והתובנות שכוללות מודעות ענק, קד"מים מופרעים ואינטשים בעיתוני המגזר, אבל אם עד כה חשבנו שתחום הפרסום מרתק ואינסופי לבדו, הגיע עידן השיווק הדיגיטלי שמוכיח כי ה"שידוך" בין הפרסום הישן אליו, מוצלח ומניב תוצאות יעילות של ממש.



    0 תגובות