מנכ"ל חדש ל"כללית שירותי בריאות": נועז בר ניר

    דוד פיינגולד 1 Comment on מנכ"ל חדש ל"כללית שירותי בריאות": נועז בר ניר

    אלי דפס מסיים את תפקידו בימים אלה כמנכ"ל 'כללית שירותי בריאות' ועל פי החלטת הדירקטוריון, נועז בר ניר, ימלא את מקומו כמנכ"ל ארגון הבריאות 'כללית'

    קופת חולים 'כללית' צילום: גל תעשיות שלטים
    8:27
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on הפעילות בשיפא: "זו תהיה השגרה שלנו בשנה הקרובה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דירקטוריון כללית, בראשותו של אלי אדמוני, קיבל את המלצת ועדת האיתור אשר בראשותו, שבה היו חברים השופט בדימוס דוד בר-אופיר וחברת הדירקטוריון הד"ר חניתה צימרין ובחר היום, 25.5.2017, בנועז בר ניר למנכ"ל כללית.

    נועז בר ניר (53) אשר היה בעבר סמנכ"ל וראש חטיבת הכספים בכללית, חוזר לכללית לאחר שכיהן בתפקידי ניהול בכירים במשק, ביניהם מנכ"ל משרד התיירות ומנכ"ל התאחדות המלונות בישראל, תפקיד אותו הוא ממלא בימים אלה.

    אלי אדמוני, יו"ר דירקטוריון כללית "אני מברך את נועז עם קבלת המינוי וסמוך ובטוח כי היכרותו העמוקה עם הכללית, ניסיונו הרב בניהול בכיר ועשייתו המגוונת ובעלת ההישגים בשנים האחרונות, יביאו להצלחתו בתפקיד ולהצלחת הארגון כולו. אני שב ומודה לאלי דפס, המסיים בימים אלה את תפקידו כמנכ"ל, על הובלת הכללית להישגים רבים אשר מיצבו אותה כארגון הבריאות המוביל בישראל".

    נועז בר ניר: "אני מודה לוועדת האיתור ולדירקטוריון על האמון שניתן בי וגאה לחזור למשפחת הכללית שהוא ארגון הבריאות המוביל והחשוב בישראל. ביחד עם אנשי הכללית נמשיך להוביל ולהתמודד בהצלחה עם האתגרים הרבים העומדים בפנינו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      טוב לעודד את הדרום אך חייב בתפקיד חשוב זה להיות אוביקטיבי ולעודד כל המחוזות כראוי בצורה שווה כמו שאמרת מן הדרום תבוא הטובה אני אל תשכח ולהתעלם מר מנכל חדש שמן הצפון באה המצויינות והיצירתיות ופרויקטים רבים שקבלו פרסים ומקום ראשון וכך ישארו עם עידודך מקווים והכי חשוב לא לשלב פוליטיקה המע הבריאות הרבה הצלחה בתפקיד החדש בכבוד רב מבוטחת בכללית מחוז הצפון שישאר במקום הראשון עוד הרבה שנים לאור העבודה וההשקעה וההתמדה עבודה למופת יישר כח לכל העובדים במחוז צפון