"טראמפ ירצה שמדינות נאט"ו יתרמו משמעותית למאבק בטרור העולמי"

    שלמה ריזל No Comments on "טראמפ ירצה שמדינות נאט"ו יתרמו משמעותית למאבק בטרור העולמי"

    לקראת פסגת נאט"ו שתתקיים היום בהשתתפות נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, אומר היום טומי סטיינר כי הנושא הרוסי ככל הנראה לא יעלה לדיון וכך גם הנושא האיראני; ההתמקדות תהיה בטרור האירופאי ובמאבק נגד הטרור העולמי"

    פיגוע טרור ברוסיה
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פסגת נאט"ו בהשתתפות נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ וראש ממשלת בריטניה, תרזה מיי שתתקים היום ותעסוק באיום הטרור הגובר ברחבי אירופה בעיקר מכיוון דעא"ש.

    טומי סטיינר, עמית מחקר בכיר במכון למדיניות ואסטרטגיה במרכז הבינתחומי, אומר היום כי להערכתו "נאט"ו תיקח על עצמה את הובלת הקואליציה מול דאע"ש"

    באשר לגרעין האיראני, אמר: "הנושא האיראני לא ייכלל בדיון היום, למרות שהיום אנחנו רואים נשיא שאינו חולק את אותן דעות על איראן כמו רבות ממדינות נאט"ו. אחרי הפיגוע במנצ'סטר, נושא הטרור באירופה יהיה משמעותי בדיון – אך מעניין לראות מה התפקיד שנאט"ו תקבל בנידון, שכן באירופה הטרור נתפס כסוגיה של ביטחון לאומי אלא כסוגיה של ביטחון פנים ולנאט"ו אין יד בזה, להפך. אנחנו כנראה נראה צעדים יותר משמעותיים".

    "הנושא העיקרי שטראמפ ירצה להעלות הוא שמדינות אירופה אינן מעמידות את המשאבים הדרושים להגנה. הוא ירצה שמדינות נאט"ו ייתנו תרומה יותר משמעותית להתמודדות מול הטרור ומול דאע"ש".

    בנוגע לרוסים אומר סטיינר: "הנושא הרוסי לא יהיה על סדר היום, אך מדובר בעניין מורכב שיהיה מעניין לראות בחודשים הקרובים. אף כי הממשל האמריקאי הבהיר באופן חד משמעי שהם לא שוקלים להסיר סנקציות מרוסיה ושנאט"ו ערוכה להתמודד עם כל התגרות רוסית, בסביבתו של טראמפ הנושא פחות חד משמעי".



    0 תגובות