ליברמן: "בחודש יוני אני מניח שתשמעו על עוד אלפי דירות שאושרו ביו"ש"

    עמית דניאל 1 Comment on ליברמן: "בחודש יוני אני מניח שתשמעו על עוד אלפי דירות שאושרו ביו"ש"

    שר הביטחון אמר הבוקר כי יש להפסיק עם רעיון מסירת השטחים לפלסטינים וכי הסדר מדיני יכול לבוא רק "כחלק מהסכם כולל עם המדינות הערביות המתונות" • ומה ענה כשנשאל על דברי בנט בקבינט כי "אף כדור לא שרק לידו"?

    שר הביטחון, אביגדור ליברמן צילום: דוברות הכנסת
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון, אביגדור ליברמן, אמר הבוקר כי הוא סבור שאין לבנות בהתנחלויות על פי גחמות וכביכול כי אין לחץ אמריקאי נגד בניה "יש לבנות על פי ביקוש וכך ננהג. בשנה האחרונה חתמתי על 6,000 יח"ד חדשות בהתנחלויות".

    באשר ליחס הממשל האמריקאי הנוכחי להסכם המעצמות עם איראן אותו הוביל הנשיא הקודם, אובמה, אמר: "אני לא חושב שאנחנו צריכים להשיא עצות לאמריקאים בנושא ואין שום סיבה ללחץ מצד ישראל על ארצות הברית". עוד אמר בריאיון לגלי צה"ל הבוקר כי הוא סבור שארה"ב מבינה היטב כי איראן מנסה כל העת להתסיס את האיזור "בבחריין ובעוד מקומות. איראן מנסה להתסיס את האיזור ואמריקאים רואים ומבינים זאת" אמר.

    כשנשאל על הסכם שלום אפשרי עם הפלסטיני או היתכנות של הסדר מדיני עם סיועו של טראמפ, אמר: "הסכם עם הפלסטינים צריך להיות כחלק מהסכם אזורי עם המדינות הערביות המתונות. הפלסטינים אומרים כל העת קודם נעשה בינינו ואחרי זה השאר. אבל לא. ההסכם עם הפלסטינים צריך להיות כחלק מהסכם כולל עם המדינות הערביות המתונות".

    עוד הוסיף ליברמן באשר להסדר מדיני אפשרי: "אנחנו צריכים להפסיק עם רעיון מסירת שטחים, הדבר הזה הוכיח את עצמו כלא יעיל. אין שום סיבה לחזור על כך. מה שדרוש זה חילופי שטחים" רעיון שליברמן מנסה לקדם כבר זמן רב.

    על יחסי ליברמן בנט לא ניתן היה ללמוד הרבה מן הריאיון הזה. כשהתבקש להתייחס על הדיווחים כי התפתח עימות קולני בינו לבין שר החינוך, נפתלי בנט בישיבת הקבינט האחרונה, אמר ליברמן: "יש לי בעיה. זיכרון סלקטיבי. אני לא זוכר דברים מהקבינט".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      די לבנייה הצפופה!!
      אין צנעת הפרט!
      אנשים לא יכולים לנשום אויר צח
      תבנו דירות בגודל נורמלי עם מרפסות וחצרות בגודל שפוי