מנכ"ל משרד האוצר סייר בגוש עציון • "מקווים להביא חיזוק להתיישבות"

    איתי גדסי No Comments on מנכ"ל משרד האוצר סייר בגוש עציון • "מקווים להביא חיזוק להתיישבות"

    מנכ"ל משרד האוצר בסיור מיוחד עם מועצת יש"ע בגוש עציון ובאפרת • "המטרה להעניק זווית ראיה נכונה ומדויקת"

    מנכ"ל משרד האוצר וראשי המועצות צילום: באדיבות המצלם
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (ג') ערכה מועצת יש"ע סיור למנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד במועצה האזורית גוש עציון ובאפרת יחד עם ראש המועצה שלמה נאמן ומנכ"ל מועצת ישע שילה אדלר. הסיור החל ביישוב גבעות, שם שמעו המשתתפים מגוף ראשון על השילוב החשוב של אנשים בעלי צרכים מיוחדים בקהילה היישובית על ידי העסקתם ביישוב ובמגורים. למעשה, גוש עציון הינו אחד מהמקומות היחידים המשלב את אוכלוסייה זו בשילוב של 100% שכוללים גם מגורים וגם עבודה במקום.

    לאחר מכן הגיעו המשתתפים לכפר עציון, שם צפו בחיזיון שמשתף במאורעות מרכזיים בתולדות העם היהודי באזור מימי קדם, גלי ההתיישבות בגוש עציון, ימי המערכה, הציפייה מנגד, השיבה, ותנופת היישוב היהודי בגוש עציון. בנוסף, התקיימה גם ישיבה מיוחדת במועצה המקומית אפרת יחד עם ראש המועצה וראש דסק חו"ל של מועצת יש"ע עודד רביבי.

    בהמשך, יחד עם ראש מועצת הר חברון יוחאי דמרי, הוצג למשתתפי הסיור האבסורד הביטחוני של הכביש המרכזי הקיים בגוש והפקקים שתושבי גוש עציון נאלצים לעמוד בהם. אחד הפקקים המרכזיים נמצא ממש בתוך הכפר אל ערוב שם מתרחשים אירועים ביטחוניים, ביניהם זריקות אבנים שמסכנות את חיי התושבים. כמו כן, הוצגו התכניות המלאות והמפורטות לבניית כביש עוקף אל ערוב. בביקור נכחו גם ראש עיריית בני ברק, חנוך זייברט וסגנו, הרב אברהם רובינשטיין.

    שילה אדלר, מנכ"ל מועצת יש"ע: "הביקור של מנכ"ל משרד האוצר הוא ביקור חשוב שמראה את המציאות בשטח ואת החשיבות של שינוי מהיר לטובת תושבי מדינת ישראל. עם מלאת יובל שנים לחידוש ההתיישבות, כאשר כפר עציון היה החלוץ בחזרה לחבלי יהודה ושומרון, הגיע הזמן לחזק את ההתיישבות בגוש עציון ובכל מקום. הסיורים שאנו עושים מעניקים לאנשי הממשל זווית ראיה נכונה ומדויקת יותר ומחוברת לשטח עצמו ומסייעת להם לקבל החלטות נכונות יותר".

    שלמה נאמן, ראש מועצת גוש עציון, סיכם את הסיור ואמר כי "שמחנו לארח את משתתפי הסיור שראו היום את השינוי שחל בגוש עציון יחד עם הסתכלות לעבר העתיד ודברים עליהם עדיין נדרשת עבודה, בדגש על בניית הכביש העוקף שעתיד לשפר את חיי התושבים לאין ערוך. אנו מקווים שהביקור יביא עמו חיזוק נוסף להתיישבות בכלל ולתנופת הבנייה בגוש עציון בפרט".



    0 תגובות