"אי אפשר לדבר על שלום ולהמשיך לממן את הטרור"

    דוד פיינגולד 2 Comment on "אי אפשר לדבר על שלום ולהמשיך לממן את הטרור"

    בפגישה שהתקיימה בבית לחם בין אבו מאזן לדונלד טראמפ תקף טראמפ את הרשות הפלסטינית ואמר: "אי אפשר לדבר על שלום בחברה שמברכת ומוציאה את הטרוריסטים נשכרים" • אבו מאזן אמר כי "אין לנו בעיה עם היהודים, יש לנו בעיה עם הכיבוש וההתנחלויות"

    אבו מאזן וטראמפ צילום: צילום מסך 'חדשות 2'
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו 1 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא ארה"ב נפגש עם יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, בבית לחם בביקור שארך כשעתיים. בנאומים המשותפים לשניים דיבר טראמפ על חוסר היכולת להושיט את היד לשלום מחד ומאידך לממן טרור.

    תחילה דיבר יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, שאמר: "אין לנו עימות עם הדת היהודית, הבעיה שלנו היא הכיבוש וההתנחלויות ובאי ההכרה של ישראל במדינה פלסטינית".

    אבו מאזן הוסיף ואמר: "אני רוצה להפנות את תשומת לבך לאסירים השובתים רעב שנמצאים במרחק של מטרים מכנסיית המולד. אמהותיהם לא יכולות לבקר אותם" והביע תקווה כי טראמפ יהווה בנושא הזה אוזן קשבת.

    טראמפ בתחילת דבריו התייחס לפיגוע הקשה שהתרחש הלילה במנצ'טסר שבבריטניה, שם נהרגו כ-20 אנשים רובם בני נוער בעת הופעה לאחר שמחבל מתאבד פוצץ עמו. "מי שביצע את הפיגוע הזה הם לוזרים" אמר והוסיף "אני לא רוצה לכנות אותם מפלצות".

    טראמפ אמר: "אנו לא נסבול המשך שפיכות דמים שכזו. לא נוכל לעמוד מנגד אפילו לא רגע אחד. יש לגרש ולהדיח מהחברה את אנשי הטרור הקיצוניים הללו. צריך לחסל את האידאולוגיה המטורפת הזו".

    טראמפ רמז בתוך דבריו כמה מילות עקיצה לאבו מאזן אי אפשר להילחם בטרור בתוך חברה שמברכת ומוציאה את הטרוריסטים נשכריםץ צריך להיות נחוש ולגנות כל התקפה".

    לסיום אמר טראמפ: "אני מאמין בכל ליבי שגם הישראלים וגם הפלסטינים רוצים שלום, אם התהליך יחל זה יהיה הישג נפלא".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בחיים לא יהיה שלום רק אים ה ירצה