דייטש: "ביקשתי מברקת שיעכב את חתימת הסכם הגג עם הממשלה"

    עמית דניאל No Comments on דייטש: "ביקשתי מברקת שיעכב את חתימת הסכם הגג עם הממשלה"

    לדברי סגן ראש עיריית ירושלים, המצב בשטח לא השתנה בעקבות חילופי הנשיאים בבית הלבן: "כל פעם שמנסים לאשר יחידות של רמת שלמה בועעדות,מתחיל סרט" • באשר לפתרון שיכון החרדים בעטרות, אומר:"מי אמר שהחרדים רוצים לגור שם?"

    יוסי דייטש צילום: מערכת
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן ראש עיריית ירושלים, יוסי דייטש, שוחח עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר" ואמר: "במקום לחגוג במופעים את איחוד ירושלים, הגיע הזמן לבנות"

    באשר לבניה בעיר ירושלים, שהוגבלה בכהונת נשיא ארה"ב הקודם, אובמה, אמר: "לא נראה לי שיקרה משהו בעניין הבניה. מתחילת כהונת טראמפ, היינו בטוחים שיבוא מבול והפשרה של יחידות דיור, לא מרגישים את זה. לא רואים את השינוי. לא מדברים על שינוי. כשדיברו על יחידות דיור, זה יחידות ברמת שלמה שמדברים עליהם שמונה שנים, מטפטפים אותם קצת כל פעם. וכל פעם שצריך לאשר חלק מזה בוועדות, מתחיל סרט".

    "כולם אומרים ירושלים מאוחדת לנצח" אומר דייטש "אבל צריך לומר לנתניהו שנכון שחזרנו לכותל וכל המקומות פתוחים, אבל מבחינת הבניה בירושלים, היא תקועה. מספרים לנו בהסכמי הגג, הולכים לתת לירושלים את גבעת המטוס. לא מאמין שמישהו יבנה שם. עצם הדבר שמעלים את זה, יש וטו מוחלט מהאירופאים והאמריקאים. לא יבנו שם לעולם. מציעים לחרדים בעטרות. מי ישחרר לנו את עטרות ומי אמר שהחרדים ירצו לגור שם? אנחנו צריכים לומר שאנחנו לא רוצים ללכת לגור בעטרות".

    בנוסע להסכמי גג לבניה בירושלים, חושף דייטש כי ביקש מברקת לעכב את חתימת ההסכם שהיתה אמורה להיות ביום ירושלים: "מנהלים מו"מ עם ראש העיר. ברקת רצה להביא את הסכמי הגג ליום ירושלים, ביקשתי בשם השרים החרדים מברקת שלא לאשר את הסכמי הגג עד שהחרדים יהיו בפנים. אפשר להגיע לכמעט 30 אלף יחידות דיור, אבל יש מקומות שצריך את אישור העולם. האפשרות הנוספת היא שנתניהו מפסיק לשאול את האמריקאים האם לבנות" אומר דייטש.

    "מה זה לבקש מהאמריקאים להכיר בירושלים?" תמה דייטש "קודם שאנחנו נתנהג כמו בעל בית בירושלים. אם ביבי היה אחד בפה ואחד בלב והיה גם מבצע ובונה כמה שרוצה, הכל היה נראה אחרת לא רואה עניין בהעברת השגרירות. במקום להתעקש על קבלת העברת השגרירות, צריך להסביר בצורה חזקה שבירושלים נבנה איפה שנרצה וכמה שנרצה ואף מדינה לא תוכל להתערב לנו, כשחוגגים חמישים שנות איחוד ירושלים, לא רוצים לחגוג את זה בכותרות ומופעים, אלא לחגוג באמת, לבנות בכל מקום" אומר דייטש.



    0 תגובות