השר בנט: "הליכוד מסוגל למסור שטחים; אפעל בכל כוחותיי למנוע מהלך דומה ושחרור מחבלים"

    שלום בידרמן No Comments on השר בנט: "הליכוד מסוגל למסור שטחים; אפעל בכל כוחותיי למנוע מהלך דומה ושחרור מחבלים"

    שר החינוך ויו"ר מפלגת "הבית היהודי", נפתלי בנט, בריאיון סוער: מסירת שטחים? "אפשר להגיע להסכם בלי למסור, אפעל בכל כוחותיי למנוע מהלך כזה" • מתווה הכותל? "צריך להביא פשרה סבירה" • וגם: "התרגשתי לראות טראמפ בכותל"

    נפתלי בנט צילום: מירי שמעונוביץ
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך ויו"ר מפלגת "הבית היהודי", נפתלי בנט, שוחח הבוקר עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר" ואמר: "התרגשתי לראות את טראמפ בכותל".

    בהמשך שוחח על היתכנות השגת הסכם עם הפלסטינים: "אפשר להגיע להסכם בלי למסור שטחים. השתנה משהו. למדינות האזור, בעיקר סעודיה והמפרץ, יש אינטרס משותף: מאבק באיראן. הם זקוקות לנו בלי קשר לפלשתינים ולכן צריך לנצל את זה ולהביא אסטרטגיה על התמונה בלי מתווה אוסלו. אפשר לעשות משהו אחר. אני בממשלה כעמוד שדרה למנוע מסירות שטחים" אמר בנט.

    בהתייחסו לעמדות הליכוד טען בנט: "הליכוד מסוגל למסור שטחים, הם כבר מסרו. נתניהו תומך בנאום 'בר אילן', אני מכבד אותו, וחלוק על מדיניותו הכוללת מסירת שטחים. בתקופת אובמה היינו במגננה. הגיע טראמפ, והגישה צריכה להיות בהירות ויציאה ליוזמה".

    כשנשאל מה יקרה לו נתניהו יכניס את יו"ר האופוזיציה ונמפלגתו, 'המחנה הציוני' לקואליציה על חשבון 'הבית היהודי' בכדי לקדם תהליך מדיני: "לא באתי לפוליטיקה בשביל הכיסא. באתי להיאבק על עמדותיי. אם ירצה לחלק את הארץ ולהכניס את הרצוג, אפעל בכל כוחותי נגד מהלך כזה ונגד שחרור מחבלים" אמר.

    על ביקורו של נשיא ארה"ב, טראמפ, אמר: "התרגשתי לראות את טראמפ בכותל ואת בתו איוונקה שהתגיירה כהלכה מגיעה לכותל" אמר והוסיף בנוגע ל'מתווה הכותל' עם הרפורמים והקונסרבטיבים "צריך להביא לפשרה סבירה שאפשר לחיות איתה בעניין מתווה הכותל. אנחנו במצב של מיליוני יהודים מתבוללים. וצריך לעשות משהו קטן כדי למנוע את זה" אמר.

    באשר לקשריו עם נציגי הסיעות החרדיות, אמר בנט: "ליצמן ואני בקשר מאד מיוחד שבא לידי ביטוי באכפתיות שלי מהחינוך החרדי בכלל ובסדרה של פעולות משותפות שאנו עושים ברחבי הארץ. עם זאת, לעיתים אנחנו מסכימים ולעתים רחוקות חולקים, ליצמן הוא שר של כל ישראל לא של החרדים" אמר.



    0 תגובות