מליאת הכנסת קיימה דיון מיוחד: "יש צורך בקידום יחסים כלכלים"

    איתי גדסי No Comments on מליאת הכנסת קיימה דיון מיוחד: "יש צורך בקידום יחסים כלכלים"

    מליאת הכנסת קיימה דיון מיוחד לרגל בואו של הנשיא טראמפ • היו גם חכי"ם שניצלו את הדיון כדי לנאום על נושאים אחרים הנוגעים לליבם

    מליאת הכנסת צילום: דוברות הכנסת
    14:34
    24.04.24
    נתי קאליש No Comments on שמחה מעורבת בעצב: הברית תתקיים לאחר הלוויה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מליאת הכנסת קיימה דיון קצר לאור ביקורו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בישראל. במסגרת הדיון נשאו מספר חברי הכנסת נאומים בני דקה. ח"כ חיליק בר בירך את הנשיא האמריקאי לרגל הגעתו לארץ וקרא לראש הממשלה "להקשיב לדבריו של טראמפ ולהוביל פסגה אזורית והיפרדות".

    ח"כ רועי פולקמן בירך באנגלית את הנשיא האמריקאי ודיבר על הסמליות שבביקור וכן "על הצורך לקדם יחסים כלכלים בין יהודים לפלסטינאים", ח"כ יוסי יונה קרא לראש הממשלה וחברי הכנסת של הקואליציה ואמר כי "לאור ביקור הנשיא האמריקאי הגיע הזמן שהם יקדמו יוזמת שלום באזור". ח"כ יוליה מלינובסקי ביקשה להדגיש כי מה שחשוב באמת "זו העבודה בוועדות הכנסת והדאגה לחיי היום יום של האזרחים וזאת אפילו יותר מביקורו של טראמפ".

    מספר חברי כנסת נשאו נאומים קצרים שלא קשורים לביקור הנשיא. ח"כ יעקב מרגי ביקש לברך את תלמידי התיכון שניגשו היום לבחינת הבגרות במתמטיקה וציין שהשנה נרשם שיא של ניגשים לחמש יחידות במקצוע זה. ח"כ מרגי סיים ואמר כי "כאשר נותנים אמון בתלמידים – הם מצליחים".

    ח"כ חמד עמאר בירך את הקאדים שנבחרו בשבוע שעבר לבית הדין הדרוזי (קאדי מד'הב) על ידי הוועדה למינוי שופטים. ח"כ עמאר סיים ואמר כי הוא "מאחל להם הצלחה רבה במילוי תפקידם ובטוח שהם אכן ייקחו על עצמם את התפקיד ויבצעו אותו על הצד הטוב ביותר".

    ח"כ עודד פורר דיבר על החלטת ועדת המעקב של ערביי ישראל לקיים היום שביתה כאות תמיכה באסירים הביטחוניים השובתים רעב. ח"כ פורר הדגיש כי "במסגרת השביתה לא פעלו היום גם הבנקים ומוסדות נוספים ולאור כך הוא יפנה אל המפקחת על הבנקים".



    0 תגובות