הביקור המפתיע של מגדל אייפל ברגלו של תושב רחובות

    קלמן טלר 1 Comment on הביקור המפתיע של מגדל אייפל ברגלו של תושב רחובות

    דגם מוקטן של מגדל אייפל נתקע ברגלו של מאיר והוצא בהצלחה ע"י רופא אורתופד בחדר המיון בבית החולים 'קפלן': "אני מודה מאוד לצוות הרפואי בקפלן. עכשיו אני רוצה לנסוע ולראות לראשונה את מגדל אייפל האמיתי"

    צרפת צילום: ויקיפדיה
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    250 מיליון מבקרים ביקרו עד היום במגדל אייפל. הפעם המקרה היה קצת הפוך: דגם מוקטן של מגדל אייפל 'ביקר' בתוך כף רגלו השמאלית של מאיר אמזלג (40, רחובות) לאחר שדרך עליו כשנכנס לחדרו של בנו לקחת בגדים. הוא הגיע לחדר מיון המרכז הרפואי קפלן כשקצה המגדל בכף הרגל והצוות הרפואי ביצע מיד בדיקות בהדמיה כדי לשלול סיבוכים ברקמה הרכה ואף פגיעה גרמית בעצם. דגם אייפל הוצא בהצלחה ע"י אורתופד בחדר המיון ומאיר נשלח למנוחה כללית של כמה ימים.

    מאיר, עצמאי בעסק למשטחי עץ, הגיע לחדר מיון המרכז הרפואי קפלן ביום שלישי שעבר כשבכף רגלו נעוץ דגם מוקטן של מגדל אייפל שהיה מונח על השטיח בחדר ילדו כשנכנס כדי לקחת בגדים. "המגדל חדר לתוך כף הרגל שלי ולא הצלחתי להוציאו. מדובר בכאבי תופת. בקופת חולים המליצו לי להגיע לחדר המיון בקפלן כדי להוציאו באופן בטוח ולבדוק שלא נגרמו נזקים לרגל", הוא אמר. "אני רוצה להודות בחום לצוות חדר מיון על אבחון וטיפול מהירים מיד כשהגעתי לאחר שראו את הצעצוע תקוע בכף הרגל. לשמחתי מדובר בחדירה שאינה עמוקה והרופאים שלפו אותו והאחיות חיטאו את המקום. לאחר שבוע אני מרגיש יותר טוב ועדיין במנוחה עם הרגל הכאובה".

    ד"ר אהוד גמליאלי, רופא אורתופד בחדר המיון במרכז הרפואי קפלן, אמר כי מאיר הגיע עם גוף זר ברגל שמאל שעליו דרך בחדר המשחקים. "ערכנו מיד בדיקות שנועדו לשלול סיבוכים ברקמה הרכה ואף פגיעה גרמית בעצם שהיתה מחייבת ניתוח. לאחר שאבחנו שמדובר בפצע שטחי הוצאנו את הגוף הזר בזהירות רבה ולאחר מכן בוצע טיפול בפצע בשטיפות וחיטוי פולידין ואנטי טטנוס. בימים שלאחר מכן בוצעו החלפות חבישה ומתן אנטיביוטיקה במסגרת מרפאתית".

    מאיר אמר שילדו בן ה 8.5 לקח ללב את המקרה. "הרגעתי אותו ואמרתי לו שדברים כאלה עלולים לקרות. אני מציע להורים ולילדים לראות את התמונה כדי להדגיש את חשיבות איסוף הצעצועים לאחר שמשחקים בהם, בטח כאלו עם קצוות חדים, כדי למנוע מצבים כאלה הן מעצמם והן מהוריהם. בכל מקרה, בפעם הבאה אלך עם נעליים לאסוף את הצעצועים…", הוא אמר.

    הוא אמר בחיוך שהוא הראשון שהצליח לדרוך על הקצה של מגדל אייפל. "עכשיו אני רוצה לנסוע לראות את הדגם המקורי שמעולם לא ראיתי", הוא מסכם.



    1 תגובות

    מיין תגובות