"נפלא להיות כאן בישראל; ארץ קדושה וקדומה"

    איתי גדסי No Comments on "נפלא להיות כאן בישראל; ארץ קדושה וקדומה"

    נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ נחת בישראל ובמהלך טקס הפנים נאם ואמר: "במהלך נסיעותיי בימים האחרונים מצאתי סיבות חדשות לתקווה" • רה"מ השיב: "אתה בא עכשיו מריאד, נקווה שיום אחד יוכל ראש ממשלה ישראלי לעשות את הדרך מישראל לריאד"

    נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ
    נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ
    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא ארה"ב דונלד טראמפ נאם בטקס קבלת הפנים לכבודו ואמר: "תודה לך ושלום. זה נפלא להיות כאן בישראל. הנשיא ריבלין, גב' ריבלין, ראש הממשלה נתניהו, גב' נתניהו, תודה רבה לכם.

    אני אסיר תודה על ההזמנה שלך, מאוד, מאוד מכובד להיות איתך. בביקורי הראשון בחו"ל כנשיא, הגעתי לארץ קדושה וקדומה זו כדי לאשש מחדש את הקשר הבלתי מעורער בין ארצות הברית למדינת ישראל. בארץ כה עשירה בהיסטוריה, ישראל בנתה את אחת התרבויות הגדולות בעולם, מדינה חזקה, גמישה, נחושה ומשגשגת. זו גם אומה עם מחויבות שלעולם לא נוכל לחזור על הזוועות והזוועות של המאה הקודמת.

    עכשיו אנחנו חייבים לעבוד יחד כדי לבנות עתיד שבו מדינות האזור נמצאים בשלום, וכל הילדים שלנו יכולים לגדול ולגדול חזק ולגדול חופשי מטרור ואלימות.

    במהלך הנסיעות שלי בימים האחרונים, מצאתי סיבות חדשות לתקווה. זה עתה סיימתי ביקור בסעודיה, שם נפגשתי אתמול עם המלך ועם מנהיגים מרחבי העולם המוסלמי והעולם הערבי. באותו ביקור הגענו להסכמים היסטוריים כדי לקדם שיתוף פעולה גדול יותר במאבק בטרור ובאידיאולוגיה המרושעת שלו.

    המסע העתידי שלי יהיה לאפיפיור פרנסיס בוותיקן ולאחר מכן לחזק את ברית נאט"ו שלנו ואת הברית באירופה. לפנינו הזדמנות נדירה להביא ביטחון, יציבות ושלום לאזור זה ולעם שלו, להביס את הטרור וליצור עתיד של הרמוניה, שגשוג ושלום. אבל אנחנו יכולים רק להגיע לעבודה ביחד. אין דרך אחרת.

    אדוני הנשיא, אדוני ראש הממשלה, אני מצפה לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם שניכם במהלך שהותי. אנחנו אוהבים את ישראל; אנו מכבדים את ישראל" אמר הנשיא וסיים בברכת "שאלוקים יברך אתכם"



    0 תגובות