נתניהו לטראמפ: "ביקורך כאן, אדוני הנשיא, הוא באמת היסטורי"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו לטראמפ: "ביקורך כאן, אדוני הנשיא, הוא באמת היסטורי"

    בטקס קבלת הפנים נאם ראש הממשלה, בנימין נתניהו ואמר: "נאמת נאום חזק וקראת לכל האומות לגרש מחבלים וקיצונים. קראת לכוחות הציוויליזציה להתעמת עם כוחות הברבריות. אדוני הנשיא, במשך 69 שנים, ישראל עושה בדיוק את זה"

    ביבי וטראמפ בקבלת הפנים צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בטקס קבלת הפנים, נאם ראש הממשלה, בנימין נתניהו ואמר: "הנשיא ריבלין ואשתו נחמה, הנשיא טראמפ, הגברת הראשונה, דונלד, מלאניה, ברוך הבא.

    קבלת פנים חמה לישראל. ביקורך כאן, אדוני הנשיא, הוא באמת היסטורי. מעולם לא ביקר בישראל ביקור החוץ הראשון של נשיא ארצות הברית. תודה לך, אדוני הנשיא. תודה על הביטוי החזק הזה של ידידותך לישראל.

    אדוני הנשיא, אתמול בערב הסעודית, נאמת נאום חזק וקראת לכל האומות לגרש מחבלים וקיצונים. קראת לכוחות הציוויליזציה להתעמת עם כוחות הברבריות. אדוני הנשיא, במשך 69 שנים, ישראל עושה בדיוק את זה. איישנו את קווי החזית של הציוויליזציה; נלחמנו בטרור; ואנחנו בונים מדינה יהודית מודרנית, תוססת, דמוקרטית. בעשותנו כן, אדוני הנשיא, הגנו על כל הדתות – מוסלמים, נוצרים, כולם.

    ברחבי המזרח התיכון, הקהילות הנוצריות נהרסות, מיעוטים נרדפים. אבל כאן בישראל, ישנה קהילה נוצרית צומחת ומשגשגת, ואנו מבטיחים את הזכויות של כולם.

    אדוני הנשיא, ישראל גם חולקת את המחויבות לשלום שהבעת אתמול. כבר עשינו שלום עם מצרים ועם ירדן, ויד ישראל מושטת לשלום לכל שכנינו, כולל הפלסטינים. השלום שאנו מבקשים הוא אמיתי ועמיד, שבו המדינה היהודית מוכרת, הביטחון נשאר בידי ישראל והסכסוך נגמר אחת ולתמיד.

    אדוני הנשיא, אתה טסת מריאד לתל אביב. אני מקווה שיום אחד ראש ממשלה ישראלי יוכל לטוס מתל אביב לריאד. ייתכן שהנסיעה הראשונה שלכם לאזור שלנו תהיה אבן דרך היסטורית על הדרך לפיוס ולשלום. אני מצפה לעבוד אתך בשנים הבאות, אדוני הנשיא, כדי לקדם את הביטחון, השגשוג והשלום. אני משוכנע שבמנהיגותך הברית המדהימה בין ישראל לארצות הברית תהפוך לאי-פעם גדולה יותר, חזקה יותר.

    דונלד ומלאניה, כל המשלחת האמריקאית, בשם הממשלה ועם ישראל, מקדמים אותך בברכה למדינת ישראל. שאלוקים יברך אתכם, אדוני הנשיא, יברך את ישראל ויברך אלוקים את ארצות הברית של אמריקה".



    0 תגובות