פעילי סביבה יפגינו מול שגרירות ארה"ב: "משבר האקלים – סכנה"

    צבי הדס No Comments on פעילי סביבה יפגינו מול שגרירות ארה"ב: "משבר האקלים – סכנה"

    הפגנה של "מגמה ירוקה" כנגד טראמפ תתקיים היום מול שגרירות ארה"ב בתל אביב • בעבר הגדיר טראמפ את נושא איכות הסביבה "המצאה של הסינים"

    מרחב שדה ירוק • אילוסטרציה צילום: ללא קרדיט
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום מול שגרירות ארצות הברית בתל אביב, יפגינו פעלי איכות הסביבה בדרישה נגד נשיא ארה"ב, טראמפ, בדרישה כי לא יפעל כנגד איכות הסביבה אותה הגדיר כ"המצאה של הסינים".

    מור גלבוע, מנכ"ל "מגמה ירוקה" אמר: "מטרתו המוצהרת של ביקורו ההיסטורי של נשיא ארה"ב טראמפ לישראל, היא לקדם שלום במזרח התיכון. עצוב לראות כיצד בעודו מנסה, ביד אחת, להחזיר את ישראל והפלסטינים לשולחן המשא ומתן, בידו השניה הוא מאיים להחריף את משבר האקלים שכבר הוכר על ידי 95% ממדעני העולם כסכנה המוחשית ביותר איתה מתמודדת האנושות בימינו. טראמפ מאיים לבטל את התחייבויותיה של ארה"ב, בהסכם פריז, למאבק במשבר האקלים אולם חשוב לזכור שלמשבר האקלים יש השלכות גיאופוליטיות על המזרח התיכון כולו ועל בטחונה של ישראל".

    עוד אמר: "מומחים טוענים שגם אזורנו עלול להיפגע אנושות בעשורים הקרובים אם לא תיעצר התחממות כדור הארץ, באמצעות הפחתה דרמטית של פליטות גזי חממה וקידום אנרגיות מתחדשות. מגמות של מדבור, בצורות והתייבשות מאגרי מים, עלולות להמשיך לייצר מלחמות על משאבים ולהביא לגלי הגירה כבדים שלא יפסחו גם עלינו. טוב יעשה נתניהו אם יקרא לנשיא לכבד את מחויבויותיה של ארה"ב בהסכם פריז ולהילחם במשבר האקלים באותה הנחישות שהוא מתכנן להיאבק למען השלום במזרח התיכון. אנחנו כאן כדי להזכיר למנהיגי העולם שהמאבק במשבר האקלים הוא גם המאבק הגדול של בני דורנו למען השלום".



    0 תגובות