צפו: ארדן סייר בכותל ובעיר העתיקה הבוקר וקיים הערכת מצב

    בנצי לייזרוביץ No Comments on צפו: ארדן סייר בכותל ובעיר העתיקה הבוקר וקיים הערכת מצב

    השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, סייר הבוקר בכותל ובעיר העתיקה בירושלים וקיים הערכת מצב לקראת ביקורו של נשיא ארה"ב טראמפ: "פעם ראשונה שנשיא ארה"C מכהן מבקר בכותל" • במהלך הסיור פגש נער שהגיע לחגוג בר מצווה בכותל

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים, גלעד ארדן, סייר הבוקר בעיר העתיקה בירושלים והשתתף בהערכת המצב לקראת ביקורו של הנשיא טראמפ. עם השר ארדן, נכחו בהערכת המצב גם ממ"ז ירושלים ניצב יורם הלוי וממ"ר דוד.

    השר ארדן אמר: "אני מתרשם מההערכות של המשטרה וכוחות הביטחון לרגל הגעתו של הנשיא טרמאפ. צריך לזכור, זאת פעם ראשונה שנשיא אמריקני מכהן מגיע לביקור בכותל, אני חושב שזה יום מאוד מרגש וחשוב, בעיקר שזה קורה בשבוע שבו אנחנו חוגגים 50 שנה לשחרור העיר".

    "התרשמתי שהמשטרה נערכה כאן בהערכות חסרת תקדים, אלפי שוטרים ברחבי העיר, בכותל ובעיר העתיקה, ועם זאת נעשו כאן כל המאמצים כדי לאפשר שגרת חיים. פגשתי כאן את עוז, ילד שחוגג את הבר מצווה שלו, הגיע להניח תפילין עם משפחתו, וזה בדיוק האתגר של המשטרה, שהיא עושה בצורה הכי טובה- גם לאפשר את שגרת החיים של הציבור וגם לשמור על הביטחון בסטנדרטים הכי גבוהים. בשנתיים האחרונות הייתה כאן עלייה משמעותית ברמת הביטחון, אני מאוד גאה במשטרה על כך ואני מקווה שגם הביקור הזה יעבור בצורה מוצלחת".



    0 תגובות