צפו: שידור מיוחד התקיים הלילה מהכניסה לקבר יוסף שבשכם

    עמית דניאל No Comments on צפו: שידור מיוחד התקיים הלילה מהכניסה לקבר יוסף שבשכם

    שידור מיוחד ב"קול חי" מהכניסה המיוחדת לקבר יוסף בה נכחו כ-5,000 אנשים. את השידור הנחה מנהל התכניות והחדשות, בצלאל קאהן • בכניסה היה נוכח גם מייק האקבי, מקורבו של טראמפ ובכיר במפלגה הרפובליקנית, שאמר: "לא ייתכן שבכדי להתפלל ישראלים נאלצים להיכנס בשעות הלילה".

    מתפללים בקבר יוסף הצדיק זיע"א צילום: מאיר ברכיה
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: מאיר ברכיה

    שידור מיוחד ב"קול חי" מקבר יוסף שבשכם התקיים הלילה עם היכנסם של רבים לציון יוסף הצדיק הלילה. את השידור הנחה מנהל התכניות והחדשות של קול חי, בצלאל קאהן ובמקום נכחו מנכ"ל "קול חי", אבי רוזן ומנהלה הטכני של התחנה, אסף קליין.

    כ-5,000 בני אדם נכחו כניסה הגדולה של השנה המכונה: יסוד שביסוד. בין הנכנסים היה גם אורח מיוחד: מייק הקאבי מקורבו של טראמפ, אביה של המשנה לדובר הבית הלבן, מושל ארקנסו לשעבר ומי שהיה מועמד לראשות המפלגה הרפובליקנית בבחירות האחרונות.

    כאן ב"קול חי", בשידור המיוחד האמור, היטיבו להעביר את התחושות המיוחדות, ההתרגשות העצומה, השירים והריקודים מהמקום.

    את הכניסה הובילה מועצה אזורית שומרון יחד עם מנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים שליד המועצה האזורית שומרון. בין הנכנסים היו גם: יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון, סגנו דוידי בן ציון, ח"כ בצלאל סמוטריץ, אלוף פיקוד מרכז רוני נומה, מח"ט שומרון אל"מ גלעד עמית, מפקד מחוז ש"י ניצב משה ברקת, מפקד מרחב שומרון נצ"מ יאיר חצרוני ואלפי מתפללים מהארץ ומהעולם.

    מייק הקאבי אמר בעת הביקור במקום: "יש כאן מצב שלא יאומן, בו יהודים נאלצים כדי להגיע להתפלל במקום הקדוש להם, לעבור דרך פצצות עשן, שריפות וחסימות צירים, כאשר אלפי חיילים שומרים עליהם. אני לא חושב שבארה"ב אנשים מבינים מה ישראלים צריכים לעבור רק כדי להתפלל" אמר האקבי והוסיף "מדינת ישראל מאפשרת גישה למקומות הקדושים הן ליהודים הן לנוצרים והן למוסלמים. אולם ביהודה שומרון ליהודים אין גישה למקומות הקדושים. וזה מצב שצריך להשתנות".

    ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שנפגש קודם לכן הערב עם שגריר ארה"ב בישראל, דיוויד פרידמן אמר: "זכינו הלילה להיכנס לקבר יוסף יחד עם אדם ציוני ידיד ישראל, מייק הקאבי, שיכול ללמד רבים מאיתנו על אהבת הארץ. הגיעו לכאן אנשים מכל רחבי הארץ והעולם, כדי לממש את זכותם הטבעית לפולחן צר לנו שאנחנו נאלצים להיכנס בשעות הלילה אני מקווה שמדינת ישראל תשכיל לפעול באופן כזה שיכבד את העם היהודי ואת מדינת ישראל ותחיל ריבונות. רגע לפני נחיתת נשיא ארה"ב האוהד ביותר שהיה למדינת ישראל, חשוב שנזכור שעל האינטרסים שלנו אף אחד לא יגן בשבילנו. עתידנו תלוי בנו".

    דגן הודה לחטיבת שומרון על הסיוע בכניסה והפעילות הרציפה למען בטחון תושבי השומרון ומדינת ישראל. המתפללים יצאו לאחר תפילת ותיקין עם אור יום.



    0 תגובות