המשטרה מכריזה על מבצע "מגן כחול" ומפרסמת הסדרי תנועה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on המשטרה מכריזה על מבצע "מגן כחול" ומפרסמת הסדרי תנועה

    במשטרה מפרסמים הנחיות לציבור הנהגים בעת ביקורו של נשיא ארה"ב טראמפ בשבוע הקרוב בארץ • מתי ואיפה יחסמו אזורים והיכן ניתן להתעדכן

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו ונשיא ארה"ב, דונאלד טראמפ צילום: לע''מ
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההיערכות לקראת ביקורו של נשיא ארה"ב, דונאלד טראמפ, נמשכת. המשטרה פרסמה את פרטי ההיערכות ואת שם המבצע בזמן ביקורו של טראמפ "מגן כחול".

    בנוסף לפריסת הכוחות בשטח, יפעלו מספר מרכזי שליטה ומוקדי משטרה על מנת להבטיח פיקוד ושליטה אפקטיביים לאורך כל המבצע. לקראת המבצע יפתחו בין היתר: מרכז ניהול מידע משטרתי ארצי במטא"ר וחפ"ק משטרתי של מחוז ירושלים בבניני האומה.

    בכדי לאפשר את קיומו התקין של הביקור לצד צמצום הפגיעה בשגרת החיים של תושבי האזור והנהגים, כוחות משטרה גדולים יתפרסו באזור ירושלים ובצירים הראשיים המובילים אל העיר. במבצע צפויים לקחת חלק אלפי שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים. בנוסף המשטרה תפעיל מגוון אמצעים טכנולוגיים ויחידות מיוחדות במעטפת המבצע.

    במהלך הביקור עצמו, החל מיום ב' (22.05) בשעות הבוקר ועד ליום ג' (23.05) בשעות הערב, צפויים שיבושי תנועה וחסימות בצירים שונים בתוך העיר ירושלים. כמו כן ייתכנו שינויים בהסדרי התנועה בצירים הראשיים המובילים לעיר.

    להלן החסימות והשינויים בהסדרי התנועה הצפויים בעיר ירושלים במהלך הביקור:

    ביום ב', בתאריך 22.5.17 החל מהשעה 12:00 יחסמו לסירוגין ובהדרגה הצירים הבאים:
    דרך חברון, דוד רמז, דוד המלך ,ז'בוטינסקי, הנשיא, האר"י, עזה, פלומר, חטיבת י-ם, שער יפו, בתי מחסה, מעלה השלום, אגרון, קרן היסוד, בלפור, סמולנסקין.

    לרשות הציבור ניתן לנסוע בצירים חלופיים:
    בגין, שדרות הרצל מחלף קרית משה לבגין דרום, חיים בר לב לכיוון אגרון, בן צבי לכיוון רבין.

    ביום ג', בתאריך 23.5.17 החל מהשעה 08:30 יחסמו לסירוגין ובהדרגה הצירים הבאים:
    המלך דוד, דוד רמז, דרך חברון, מנחת, מעבר רחל, גיחון, צרויה, עין רוגל לכיוון דרך חברון, דרך בית לחם לצפון, הרכבת לצפון, עזה, הרצוג, בייט, בזק, שניאור, בורלא, ניות , הרצל יד ושם.

    לרשות הציבור ניתן לנסוע בצירים חלופיים:
    אגרון, חיים ברלב, שער יפו, דרך חברון – החשמונאית, קרן היסוד, עמק רפאים, בגין, ציר הרצל, רמב"ן.

    לתשומת לב הנהגים, לא תתאפשר חניית כלי רכב לאורך הצירים שיסגרו כמפורט לעיל.

    בשל עומסי התנועה הצפויים, המשטרה ממליצה לציבור לנסוע בתחבורה הציבורית והרכבת הקלה, להישמע להוראות השוטרים ולהיות קשובים לעדכונים שיפורסמו מעת לעת. לציבור הנהגים מומלץ להיעזר גם באפליקציית waze שתעודכן כל העת. בנוסף במשטרה קוראים לציבור להתעדכן בכל עת בדבר שינויים בהסדרי התנועה גם באמצעות מוקד המידע הארצי של המשטרה שמספרו 110.

    על אף שיבושי התנועה והעומסים הצפויים באזור מוקדי הביקור, במשטרה מבטיחים כי יחתרו לצמצם ככל שניתן את הפגיעה בשגרת החיים של הציבור. "אנו קוראים לציבור הנהגים להתאזר בסבלנות, להתעדכן בשינויי סדרי התנועה ולנהוג בזהירות ובבטחה" אמרו.



    0 תגובות