צפו: התפרעויות בחווארה • פלסטיני נהרג

    קובי פינקלר 2 Comment on צפו: התפרעויות בחווארה • פלסטיני נהרג

    במהלך ההתפרעויות היום, נהרג פלסטיני ואחד נוסף נפצע • בימים האחרונים סובלים תושבי יישובי גב ההר בשומרון מיידוי אבנים וחסימת דרכם לביתם

    צילום: מועצה אזורית שומרון
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשעות הבוקר החלה הפגנה של 200 פלסטינים ליד חווארה. במהלך ההפגנה המחבלים זרקו אבנים וסלעים על רכבים ישראלים. כוחות צה"ל הגיבו באלפא, ואחד המתיישבים שחש סכנת חיים ירה לאוויר. פלסטיני אחד נהרג ואחד נפצע. בנוסף במקום יש נפגעת חרדה ישראלית.

    ההתפרעויות בכביש חווארה לא החלו היום והם מתקיימות כבר שלושה ימים ברציפות. ערביי האיזור תוקפים מכוניות ישראליות, מנפצים שמשות רכבים וחוסמים את כביש הגישה ליישובי גב ההר והדרך חזרה למרכז הארץ. יידויי האבנים לא פופסחים על רכבים בהם משפחות וילדים וגורמות לסיכון חיי אדם.

    יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון שוחח עם מח"ט שומרון חיזק את ידיו וקיים הערכת מצב עם הגורמים הרלוונטים לדבריו: "יש לפעול באפס סובלנות כלפי מחבלים המבקשים לעצור את שגרת החיים ולפגוע פשוטו כמשמעו בתושבים. אנחנו מחזקים את חיילי צה"ל בפעילותם להגנה על אזרחי מדינת ישראל" עוד הוא הוסיף: "אסור לנהוג בכפפות של משי במחבלים. לא ייתכן שאמא תצא עם בנה בבוקר לתור לרופא או לעבודה ותותקף לאור היום" עוד הוא הוסיף ביחס לתושב שנאלץ להגן על חייו וירה במחבל: "אני מגבה לחלוטין את התושב שהגן על חייו ועל חיי הסובבים אותו מפני התוקפים".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אתם נשמעים כמו אתר שמאלני.

    2. 1

      הם באמת פלשתיני הם פלישתים כמו גוליית הפלישתי אז גם כיום יש גוליית הענק הם הפלשתינים הם הפלישתים ומי שנלחם בהם הוא דוד המלך ואנשיו מי אנשיו של דוד המלך בדור הזה? הם המיתנחלים הקדושים .