קיבל דום לב, אחות שהיתה בסמוך הצילה את חייו

    דוד פיינגולד No Comments on קיבל דום לב, אחות שהיתה בסמוך הצילה את חייו

    יום האחות הבינ"ל – איריס לישה, אחות קפלן מצילת חיים • מאמן אתלטים אולימפיים ברוסיה שעלה לישראל קרס והתמוטט על הכביש באשדוד איריס ביצעה החייאה ממושכת והצילה את חייו

    המרכז הרפואי "קפלן"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השבוע צוין בישראל שבוע האחות הבינ"ל לאות הוקרה לאחיות תחת הכותרת 'אחות ויחידה'. אחות ביה"ח קפלן, איריס לישה, היא בהחלט אחות ויחידה: דמיאנוב ויאצסלב (76), מתגורר במרכז קליטה באשדוד, שימש כמאמן אתלטים אולימפיים ברוסיה וממשיך לרוץ עד היום. בחמישי האחרון הוא חטף דום לב והתמוטט על הכביש במצב קריטי מסכן חיים. איריס לישה, אחות ילדים במרכז הרפואי קפלן עצרה את רכבה והחלה מיד בתהליך החייאה אינטנסיבי וממושך אותו היא מתרגלת מדיי שבוע במסגרת תכנית סימולציית החייאה שייסד ד"ר אלי שפירו, מנהל היחידה לטיפול נמרץ ילדים בקפלן, כדי לחזק את ידע הצוותים הרפואיים להתמודד עם החייאה בשטח. היא הצילה את חייו ומד"א המשיך בפעולת החייאה והעבירו ליחידה לטיפול נמרץ לב בקפלן, בניהולו של ד"ר אוסקר קרקוף להמשך פעולה מצילת חיים.

    "ויאצסלב אימן שנים רבות ספורטאים ברמה הגבוהה ביותר ברוסיה והוא עצמו מתאמן ושומר על כושר גופני", אומרת אנטונינה אשתו. "חיפשו אותי מקפלן כדי לעדכן אותי על מצבו והגעתי מיד לטיפול נמרץ. אין מילים בפי להודות מכל הלב לאחות המדהימה איריס על ההחייאה באשדוד, לצוות מד"א ולצוות טיפול נמרץ לב בקפלן שהצילו את חייו".



    0 תגובות