הרצליה: הסיפור המלא סביב פיטוריו של נציג 'דגל התורה'

    איתי גדסי 2 Comment on הרצליה: הסיפור המלא סביב פיטוריו של נציג 'דגל התורה'

    הדיווח אודות הדחתו של נציג 'דגל התורה' בעיר, אלעד צדיקוב, הסעיר את המפלגה הליטאית וגפני הודיע על ביטול פגישתו עם פדלון • האם ראש עיריית הרצליה מיצר את צעדי החרדים בעיר או שמא ההיפך? • ומה בנוגע למחלקה לתרבות תורנית שנשארה בידי דגל התורה?

    9:11
    29.03.24
    אתר קול חי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ל'-ל"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערה התרחשה אתמול במועצת העיר עם הדחתו של חבר המועצה מטעם 'דגל התורה', אלעד צדיקוב. ח"כ גפני שיגר מכתב לראש העיר, משה פדלון, בו הוא מודיע על ביטול פגישה מתוכננת בינם.

    במכתב כותב גפני כי ראש העיר לא עמד בהתחייבותו ובחוסר הגינות העביר החלטה בניגוד לסיכומים ביניהם. גפני הזכיר כי תמכו בו לראשות העיר בהוראת מרן הגראיל שטינמן, וכי הוא לא ייפגש אתו עד "שיחזיר את המצב לקדמותו"

    הסערה שהחלה לפני מספר חודשים עת התבטא צדיקוב כנגד הכנסת תכנים לא ראויים למערכת החינוך העירונית והאשים את ראש העיר בעניין, הדרדרה והחיכוך בין השניים גבר עד להדחתו של צדיקוב מהוועדות בהם היה חבר ומפעילותו בעירייה.

    מבדיקה מקיפה עולה כי המחלקה לתרבות תורנית אותה קיבלה מראש העיר סיעת 'דגל התורה' בעיר בראשותו של צדיקוב, נשארה בשליטת דגל התורה ועובדי המחלקה לא פוטרו.

    דעות התושבים ואנשי מוסדות החינוך בעיר חלוקות. תושב חרדי מזה שנים רבות אמר: "במעשה ההדחה המשיך ראש העיר, משה פדלון, את האכזבות אותם הוא מנחיל לתושבי העיר, חילונים וחרדים כאחד. פדלון שנבחר ע"י תושבי השכונות שינה את דרכו ולפי מדיניותו נראה כי הוא לא יצליח בבחירות הבאות לזכות בראשות העיר שוב".

    מנגד, אישיות אחרת מהעיר אתה שוחחנו אומרת כי ראש העיר דואג ומסייע לתושבי העיר החרדיים: "משה פדלון דואג בפועל למוסדות החינוך ולציבור החרדי בעיר ולא חוסך מהם משאבים רבים".

    סיעות ש"ס ו"הבית היהודי" בעיר כן שותפות לקואליציה של פדלון שאגב, לא נתמך ע"י ש"ס בבחירות אלא ע"י סיעת דגל התורה ואלעד צדיקוב שכאמור, הודח אתמול.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כל כך קצר מתיימר להיות "הסיפור המלא"!!!????

    2. 1

      ה"כתבה" הזו של איתי גדסי היא בסך הכל תגובתה של ש"ס שפישלה ובגדול