ניסנקורן: "היכן הכרת הטוב של ש"ס? זו פוליטיקה וכסאולוגיה, לא החלטה ערכית"

    אבי יעקב 4 Comment on ניסנקורן: "היכן הכרת הטוב של ש"ס? זו פוליטיקה וכסאולוגיה, לא החלטה ערכית"

    יושב ראש ההסתדרות, אבי ניסנקורן, תוקף הערב בחריפות את ש"ס התומכת בשלי יחימוביץ: "הם דרשו הרבה דברים, ויחימוביץ נתנה להם הרבה יותר. יש לי הרבה כבוד לחרדים ולאכלוסיה החרדית בהסתדרות. לקחתי את העניין שהאוכלוסיה ההחרדית תתפרנס בכבוד, אני מאמין שגם זה יתבטא בקלפי"

    צילום: דוברות ההסתדרות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבחירות להסתדרות – מתלהטות: יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן תוקף הערב (ב') בחריפות את תנועת ש"ס, על תמיכתה במועמדת שלי יחימוביץ.

    בראיון שהעניק לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" של "קול חי", אמר ניסנקורן, כי היה מצופה מש"ס לתמוך בו בגלל הכרות הטוב, "אבל הם בחרו בכיסאולוגיה. אחרי שדאגתי לעובדי המועצות הדתיות, לבלניות, לבתי החולים לניאדו ומעייני הישועה, כי חשבתי שזה דבר נכון ותוך שמירה על צביון תורני. הקמתי חטיבה חרדית בהסתדרות, עזרתי לעיריית בני ברק, אני מארגן עכשיו את משגיחי הכשרות, ובסוף ש"ס באים ודורשים עוד ועוד משרות".

    בתגובה לשאלה מה קרה ביחסים שלו עם ש"ס, השיב ניסנקורן: "היה מו"מ פוליטי, הם דרשו הרבה דברים, ושלי יחימוביץ נתנה להם הרבה יותר. הכל פוליטיקה וכסאולוגיה. זו לא החלטה ערכית. אם הייתי מסכים לתת לש"ס קצת יותר, הם היו איתי. יש לי הרבה כבוד לחרדים ולאכלוסיה החרדית בהסתדרות. יש גם נבחרים שנשארו איתי אחרי שש"ס לא הלכה איתי, כולל המשפחה של הרב עובדיה יוסף שהלכו איתי ולא הסכימו ללכת עם דרעי. אנשים צריכים להבין מה זה הכרת הטוב. שלש שנים אדם משקיע מרצונו, לא כי מישהו ביקש ממנו, באוכלוסיה החרדית, מגיע לו הכרת הטוב. לקחתי את העניין שהאוכלוסיה ההחרדית תתפרנס בכבוד, אני מאמין שגם זה יתבטא בקלפי".

    ניסנקורן נשאל האם בני משפחתו של מרן הרב עובדיה יוסף יישארו בתפקידיהם בהסתדרות, גם אם אין מאחוריהם מפלגה: "רוב הבלניות ומשגיחי הכשרות יצביעו לי בגלל הכרת הטוב, בגלל שיודעים שאני איש אמת וחשוב לו ואכפת לו מהאוכלוסיה החרדית. רבקה צ'יקוטאי הבת של הרב עובדיה יוסף, והרב בר שלום ישארו בתפקידיהם גם בלי ש"ס, הם עברו למפלגה שלי.

    כשהתבקש להתייחס לאשכנזים וספרדים בעיריית בני ברק שתומכים בשלי יחימוביץ, אמר ניסנקורן: "מישהו במגזר החרדי מטעה אתכם: עובדי עיריית בני ברק איתי, עובדי המועצות הדתיות איתי. כל עובד דתי יודע מה עשיתי למענו. אני רגוע כי מתוך 6000 וועדי עובדים בישראל 5900 יצביעו לי".

     



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      אצל שס אין עקרונות, מי שנותן יותר איתו הם סוגרים דיל
      – כנראה שמה שכתבתי לא יפורסם כי קול חי הם נשלטים ע"י (גם ע"י) שס

      1. אם כך אני מצביעה להם!
        זה התפקיד של נבחרי ציבור, לדאוג לציבור שלהם לדילים הכי טובים!!!

    2. 3

      יחמוביץ חברתית לאורך כל הדרך וגם ישרה

    3. 2

      לא נכון ,שס דואגת לחלשים כי יש להם יותר יראת שמיים