במד"א מסכמים את אירועי לג' בעומר במירון: "ההיערכות הוכיחה את עצמה"

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on במד"א מסכמים את אירועי לג' בעומר במירון: "ההיערכות הוכיחה את עצמה"

    במד"א מסכמים את הפעילות בהילולת הרשב"י במירון • מתחילת אירועי ל"ג בעומר ביום שישי ועד שעות הבוקר של היום טופלו ע"י הצוות הרפואי של מד"א כ-579 בני אדם

    חפ"ק מד"א במירון צילום: דוברות מד"א
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החל מיום שישי ועד שעות הבוקר היום (ב) מאות מגישי עזרה ראשונה, חובשים ופאראמדיקים של מד"א טיפלו בכ-579 ממשתתפי ההילולה השנתית במירון שסבלו מפגיעות קלות שונות, בהן חבלות, כוויות קלות, התייבשויות ובעיות רפואיות אחרות. מתוך המשתתפים שטופלו 54 נזקקו להמשך טיפול רפואי ופונו באמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מד"א לביה"ח זיו ופוריה, בהם צעיר כבן 18 במצב קשה לאחר שנפל מגובה.

    מאות החובשים, הפאראמדיקים, הרופאים ומגישי העזרה הראשונה שפעלו במירון בכוננות מוגברת איבטחו רפואית את החוגגים הרבים והעניקו טיפול רפואי למאות בני אדם במרפאות מד"א שהוקמו במקום.

    בנוסף למרפאות ולמאות אנשי מד"א, הוצבו במקום ניידות טיפול נמרץ, תחנות לטיפול באירוע רב נפגעים, אמבולנסים, אופנועים וטרקטורוני מד"א שסיירו בין החוגגים והגישו בקלות ובמהירות סיוע רפואי לחוגגים שנזקקו לעזרה רפואית. מסוק מד"א הצפוני עמד גם הוא בכוננות.

    בנוסף לאירועים הרבים שטופלו ע"י כוחות מד"א במירון, גם בשאר רחבי הארץ לא נשארו ידי הצוותים ריקות מעבודה. במהלך אירועי ל"ג בעומר ברחבי הארץ, טיפלו כוחות מד"א בכ-12 נפגעים, שסבלו מפגיעות שונות, בהן שאיפת עשן, כוויות וחבלות. מתוכם, כ- 5 שנזקקו להמשך טיפול רפואי ופונו לבתי החולים ברחבי הארץ.

    מנכ"ל מד"א, אלי ביר, אמר: "ההערכות המקדימה ושיתוף הפעולה המלא עם משטרת ישראל, צה"ל, כיבוי אש, הרשות למקומות הקדושים והכוננות הגבוהה במד"א הוכיחה את עצמה כיעילה במיוחד והצליחה לטפל בזמן קצר ובאופן מקצועי ויעיל בכ-579 ממשתתפי הילולת הרשב"י במירון. בנוסף לכך, יש לציין את כלל כוחות מד"א ברחבי הארץ שהעניקו טיפול רפואי לנפגעים נוספים במהלך מדורות ל"ג בעומר. אני מברך את כוחות מד"א על פעילותם המבורכת במהלך החג".



    1 תגובות

    מיין תגובות