יו"ר המינהל הקהילתי בגילה: "החרדים חלק בלתי נפרד מאתנו"

    עמית דניאל 1 Comment on יו"ר המינהל הקהילתי בגילה: "החרדים חלק בלתי נפרד מאתנו"

    עפר איובי, מגיב לסערת מינויו של יחיאל לוי ממינהל 'יובלים' למנכ"ל מינהל גילה: "מנכ"ל כפוף להנהלה שקובעת מדיניות" • על ההתבטאות: "התבטאות אומללה שהוצאה מהקשרה" • וגם: "אני מזמין את החרדים להתגורר בגילה, יחסי החרדים חילונים פה מעולים ובלתי ניתנים לפילוג"

    עיריית ירושלים | אילוסטרציה צילום: אדיר סולטן, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר המינהל הקהילתי, עפר איובי, שוחח עם הרב משה בן לולו בתכנית "הפוך על הפוך" בעקבות מינוי יחיאל לוי שצוטט בעבר באמירות נגד חרדים, כמנכ"ל המינהל.

    "יחיאל לוי שימש כמנכ"ל וצריך לבצע שהוא כמנהל מבצע אך ורק את מדיניות ההנהלה. מנכ"ל במינהל לא יכול לקבוע מדיניות הוא כפוף באופן מוחלט להנהלה. אצלנו המנכ"לית הולכת להיות מנכ"לית מועצת גוש עציון ומינהל גילה, שהוא הגדול ביותר מבין המינהלים בירושלים, זקוק למנכ"ל שיכול להיכנס לנעליים גדולות מאד. זה מחייב לחפש מנהל שמתאים לסדר גודל כזה של פעילות במינהל. יחיאל לוי נמצא כמנהל מוכשר ומתאים. יחיאל נבחר על פי כישוריו".

    איובי התייחס לאמירותיו של לוי בעבר שחוללו סערה "לאחרונה צצו מתנגדים למינוי בגלל התבטאות אומללה שאז הוכחה כדברים שהוצאו מהקשרם. צריך להבין, אשתו חרדית ואני בטוח שהוא לא אדם שירצה להצר את צעדי החרדים על אף שנראה שמדיניות מינהל 'יובלים' שם עבד עד עתה, היה עם מדיניות שאיך נגדיר בעדינות? אי הסכמות בין חרדים לחילונים".

    איובי הוסיף כי יחסי החרדים עם תושבי גילה במצב מצוין "בגילה הציבור חרדי תורם ומעורב בעשיה. יחיאל לוי ינהג על פי המדיניות של ההנהלה. אני לא מאמין שתהיה שום התבטאות דומה. חרדים בגילה אלו תושבים מעורבים בעשיה אוהבים ומחבקים אותם ומזמינים אותם לגור בשכונה. יש לנו תרבות תורנית בתוך המינהל החרדים שלא הסכמתי שיפרידו מאתנו. הם חלק מאתנו לא נפלג את זה" אמר.



    1 תגובות

    מיין תגובות