האמהות תמיד סובלות: או מדוע מגיע גם לי יום חופש?

    חיה אמיץ No Comments on האמהות תמיד סובלות: או מדוע מגיע גם לי יום חופש?
    14:17
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המפתחות בידיים של הקבינט: צה"ל מוכן לפעולה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בלי ספק ל"ג בעומר הוא יום חשוב מאד ואירועי הדלקת המדורות וכל ההילולות ממש לא בגלל שבא לילדי ישראל לחגוג.
    1. הופסקה המגיפה הנוראה שגרמה למותם של 12 אלף זוגות של תלמידי ר' עקיבא.
    2. ר' שמעון בר יוחאי נולד, נישא ונפטר בלג בעומר.

    ובכלל יש הנוהגים להפסיק את האבלות שהתחילה במוצאי פסח ולהשמיע קול נגינה במחוזותינו, יש עוד סיבות ועניינים נשגבים. מה שברור זה שמדובר ביום חשוב.

    הוא גם חשוב לשני ילדי הפרופסורים שרוצים להדליק מדורה כל שהיא ולכן הם אוספים חלקי קרטונים וגזרי עצים, כבר מאז השארנו אחרי גבינו את המצות והתפוחי אדמה, התוצאה שנאספה מאופסנת בקופסת בד גדולה תוצרת איקאה בפתח הבית, ונא לא לבוא לקחת מעשר, זהו יום חשוב ומאד מרגש לילדים.

    אבל מה איתי?
    אני לא מצליחה להבין איך בכל המהומה התקשורתית והוואטספית נשכחתי אני בבלאגן, אני זה לא רק אני, זה כל הנשים האלה שיוצאות מביתן באישון ליל עד אור בוקר, וחוזרות בחלק מהשנה כשהן לא רואות אור של שמש, אז מזמן יישרנו גבינו וגאוותינו על כך שאנחנו מגדלות את ילדינו בעטיפות של צמר גפן ומותגים, ועושות כל זאת מתוך אושר ושמחה.

    שמעתם על זה שנכתבה עצומה מעניינת ומועילה ובמקום לדחות את המדורות, להקדים אותן ליום חמישי בלילה ואת יום החופש המסורתי לקיים בשישי בבוקר, כשממילא אלא שהן לא מורות וגננות, בחופש גם כן, למרות כל היעילות, לא ראיתי שהיא התקבלה.

    אז שוב, חודש אחרי שמצאנו מגוון סידורים מרתקים לילדים לערב פסח פלוס עבודת הפרך השוטפת המאפיינת את התקופה, צריך למצוא סידור לילדים, ואין זה משנה אם זה ביום ראשון או שני, תקשיבו לי רבותי, מהנדסי, מפתחי, אדריכלי, בודקי וכלכלני הממשלה, כשאתם קובעים יום חופש לילדים, תעשו טובה תארגנו יום חופש לאימהות.

    ואגב מדורות, אצלינו לא מוותרים על מדורות בכל עשרה מטרים, מתמרות לגובה עם כל עץ הקיים בעיר, אז מה שאני מבקשת מכן רבותי מהנדסי, מפתחי, אדריכלי, בודקי וכלכלני המדינה,
    את היום חופש תתנו לי למחרת היום חופש של התלמידים, אז אבריק את הבית לאחר תוצאות המדורה והשהות של חמישה צאצאים שובבים בבית.

    וסידור ליום החופשה של הילדים שלנו?
    תסמכו עלי, אני עושה את זה כל שנה, חודשיים שלמים, לא נסתדר עם יום אחד?



    0 תגובות