"פקידי האוצר, בכל הנוגע לעודף רגולציה, רואים את קצה האף שלהם"

    איתי גדסי No Comments on "פקידי האוצר, בכל הנוגע לעודף רגולציה, רואים את קצה האף שלהם"

    ח"כ משה גפני (יהדות התורה) סבור כי פקידי האוצר לא רואים את "המערכת הכוללת" בכל הנוגע לעודף רגולציה: "הנזק שהם גורמים הוא גדול" • על ראשי ערים המסרבים לבנות שכונות לחרדים: "ריקבון בנבחרי הציבור החילוני" • משבר הדיור? "לחרדים רע שבעתיים"

    ח"כ משה גפני צילום: יעקב כהן
    20:26
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on יו"ר ש"ס דרעי תוקף: "זו מלחמת שמד; נבחן את צעדינו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ משה גפני סבור שבית המשפט העליון חצה את הגבול "בית המשפט העליון חצה את הגבול באופן דרמטי" הוא אומר ומוסיף "אם כי נדמה לי שהוא מתחיל קצת לסגת. באופן עקרוני אני סבור שהמדינה היחידה בעולם בה השופטים אינם נבחרים על ידי העם זו ישראל. אין ביקורת והם יכולים לעשות מה שהם רוצים" ח"כ גפני מוסיף "גם לא יודעים איך הם נבחרים".

    בניגוד לקולות שהולכים וגוברים למינוי שופט חרדי בבית המשפט העליון, ח"כ גפני דווקא סבור שדבר כזה מנוגד להשקפה "כל המבנה הקיים הוא מבנה שמנוגד להשקפת עולמי. בא נאמר שיש שופט אחד מתוך 15 שהוא חרדי, אז תמיד יוכלו להגיד, ההחלטות נגדכם אבל יש כאן אחד משלכם, חרדי. לכן אני מתנגד, ואני לא מציע לאף אחד מחבריי להגיע לשם".

    באשר למצוקת הדיור במגזר החרדי אומר ח"כ גפני "ברגע שיש מצוקה כזאת ורע לכולם, לאוכלוסייה החרדית רע שבעתיים. אצלנו קיימות מגבלות נוספות שאינן מאפשרות לנו לגור בכל מקום".

    בנוגע לראשי ערים שלא רוצים אוכלוסיה חרדית בעירם הוא אומר "אמירות כאלו מזכירות מדינות אפלות. עצם העלאת הנושא הזה מעידה על ריקבון בחברה החילונית, או ליתר דיוק בקרב נבחרי הציבור החילונים".

    בכל הנוגע לעודף הרגולציה, ח"כ גפני נשמע תקיף מאד "צריך להגביל את יכולתם של פקידי האוצר לעשות כרצונם" הוא אומר ומוסיף "האנשים שם, בכל הנוגע לעודף הרגולציה, מוכשרים ונאמנים ככל שיהיו, רואים רק את קצה האף שלהם. הם לא רואים את המערכת הכוללת. הנזק שהם גורמים הוא נזק גדול, ולכן צריך פעם אחת לחשוב איך מובילים לכך שמצד אחד עושים פעולות שלא יפגעו בתקציב המדינה, אך מצד שני, לאפשר לאנשים לחיות כמו במדינה נורמלית עם יכולת של פעילות עסקית לייצר, לייצא, לעשות פעולות חיוניות שהרגולציה אוסרת אותן" אמר ח"כ גפני בריאיון לכתב העת "עורך הדין" המתפרסם היום.



    0 תגובות