חדשות התיירות: מיהי חברת התעופה הדייקנית בעולם?

    קובי פינקלר No Comments on חדשות התיירות: מיהי חברת התעופה הדייקנית בעולם?

    חברת התעופה הדייקנית בעולם, חופשות משתלמות בדובאי, קו טיסה ישירה למיאמי, מותג המלונות החדש ושיא של כל הזמנים בענף התיירות בארץ • קובי פינקלר מגיש: חדשות התיירות

    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו 1 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התיירות שוברת שיא היסטורי:

    349 אלף תיירים ביקרו בישראל בחודש האחרון – שיא כל הזמנים במספר כניסות תיירים בחודש אחד מאז קום המדינה, וגידול של כ-40% בכניסות תיירים לישראל. התיירות לישראל הכניסה מאז תחילת השנה סכום שיא של כ-6 מיליארד ש"ח למשק.

    סיכום החודש החולף בתיירות מדבר בעד עצמו. אפריל 2017 (למניינם) היה החודש העמוס ביותר במספר התיירים הנכנסים לישראל בחודש אחד – כ-350 אלף תיירים, המהווים עליה של כ-40% לעומת החודש המקביל בשנה שעברה.

    בחודש האחרון, נכנסו לישראל 349 אלף תיירים, עלייה של כ-38% ביחס לחודש אפריל אשתקד. בתקופה ינואר-אפריל 2017 במצטבר נכנסו לישראל 1.09 מיליון תיירים, עלייה של כ-28% ביחס לתקופה המקבילה בשנה שעברה.
    כמו כן נרשמה עליה גם לעומת השלישון הראשון של 2014 (לפני צוק איתן) שהיווה עד כה שיא בתיירות לישראל.

    דרך האוויר נרשמו בחודש פברואר כ-309 אלף כניסות של תיירים, עלייה של כ-36% ביחס לחודש אפריל 2017 ועלייה של כ-21% ביחס לחודש אפריל 2015.

    דרך היבשה נכנסו לישראל כ-40 אלף תיירים, מתוכם כ-34 אלפים מירדן וכ-6 אלפים ממצריים. נתונים אלה משקפים עליות ביחס לחודשי אפריל 2016 (56%) ו-2015 (22%). מספר מבקרי היום הסתכם בחודש אפריל בכ-24 אלף המבטא עלייה של כ-27% ביחס לחודש אפריל 2017 ושל כ-13% ביחס לחודש אפריל 2015.

    דובאי לישראלים: נופש במלון 5 כוכבים ללא צורך בויזה

    גם תיירים ישראלים יכולים מעתה לחוות מהפאר ורהבתנות המאפיינים את נסיכות דובאי, ללא צורך באשרת כניסה.

    חדר זוגי במלון מפואר עולה כ-800 שקל, החדרים מאובזרים ברמה גבוהה עם כורסאות עיסוי, רצפת שיש, מטבחון עם מזון מגוון. האורחים מוזמנים ליהנות מחמאם אדים, ספא המציע שרותי עיסוי, מכון יופי וטיפוח, חדר כושר וג'קוזי.

    המלון נמצא בשטח בינלאומי בשדה התעופה של דובאי לפני ביקורת דרכונים ולכן נגיש גם לישראלים ללא צורך בויזה.

    לשרות משפחות פועל ג'ימבורי המעוצב בהשראת המדבר הערבי שפתוח ללא תשלום וכולל מגוון של פעילויות. אזורי משחקים אינטראקטיביים, אזורי טיפוס וחדרי שינה לתינוקות. המתחם מוקף באזורי ישיבה נוחה.

    כדי לספוג שלווה בין מגוון האטרקציות אפשר להירגע באחד מהגנים הצומחים בשדה, המוקפים בזנים שונים של צמחייה ירוקה לצד זרמי מים מפכפכים.

    לדברי איל סגל מהוטלס קומביינד, בכל שנה עשרות אלפי ישראלים מבצעים קונקשיין בדובאי בדרכם לתאילנד, הודו או אוסטרליה ואין סיבה למהר לעזוב את הנסיכות אם אפשר לבלות בה ולהעשיר את הטיול בחוויה אקזוטית שהמקום מציע. אין טיסה ישירה לדובאי, אך עוברים בה בטיסות מוזלות למזרח דרך חברות בינלאומיות.

    הדיוטי פרי של דובאי מחלק באופן קבוע פרסים של מיליון דולר ורכבי פאר בהגרלת לוטו בין לקוחותיו. במידה וזוכים ברכב אין צורך לאסוף אותו פיזית, אפשר לבקש למכור אותו בחו"ל או לשלם את עלויות המשלוח למדינה הרצויה.

    מותג מלונות חדש

    רשת 'פתאל' משיקה מותג מלונות חדש – 'U HOTELS', זאת כחלק מתהליך כינוס המותגים של הרשת. המותג החדש, לצד המותגים הרודס, לאונרדו, NYX ורוטשילד 22, הינו המותג החמישי בגודלו ברשת עם חמישה בתי מלון, כאשר משמעות השם 'U' הינה UNLIMITED – חוויית נופש מקסימאלית וחסרת גבולות.

    במסגרת תהליך כינוס המותגים, הצטרפו למותג החדש שני מלונות: U" מג'יק פאלאס אילת" ו-"U סאנרייז קלאב אילת הכל כלול" (לשעבר מג'יק סאנרייז). אלה מצטרפים למלונות U קורל ביץ' קלאב אולטרה הכל כלול, ו- U SUITES מלון הסוויטות באילת.

    דוד פתאל, יו"ר ומנכ"ל הרשת מסביר שרשת מלונות פתאל שואפת תמיד לגדול ולהתרחב תוך שמירה על זהותה ועל איכות השירות במלונותיה "כדי לשמור אחידות וזהות, החלטנו על תהליך של כינוס מותגים, כך שבעתיד כל קבוצת מלונות בעלי קונספט דומה יהיו מאוחדים תחת מותג אחד ושם אחד. כחלק מהתהליך אנו שמחים להשיק את מותג U, ובבסיסו- נופש UNLIMITED, נופש ללא גבולות, המתאים לאופי החופשה בכל חמשת מלונות המותג".

    קו טיסות ישירות מתל אביב למיאמי

    הקו החדש יחל לפעול החל מחודש נובמבר 2017 ויהפוך ליעד השישי של אל על בצפון אמריקה לצד JFK, ניוארק, בוסטון, לוס אנג'לס וטורונטו

    למה דווקא מיאמי? מנכ"ל אל על דוד מימון הסביר שמיאמי מהווה יעד חשוב בכמה מישורים: ראשית וחשוב מכל – הקהילה היהודית הענפה המתגוררת בעיר ונאלצה עד היום לטוס דרך יעדי המשך. שנית, מיאמי היא יעד פופולרי מאוד לתיירות הנופש הבינלאומית בזכות מזג האוויר הנוח החופים, האטרקציות והקרוזים הרבים היוצאים ממנה. בנוסף לכל אלה, חשוב לזכור שמדובר ביעד עסקי חשוב בו פועלות חברות רבות מהמובילות בעולם".

    במהלך נובמבר 2017 תחל אל על להפעיל 3 טיסות שבועיות אל היעד החדש. הטיסות יופעלו במטוסי בואינג 777-200. הטיסות השבועיות למיאמי יצטרפו אל מעל 26 התדירויות השבועיות בחורף ו 37 התדירויות השבועיות בקיץ של אל על ליעדי צפון אמריקה – ניו יורק, לוס אנג'לס, בוסטון וטורונטו.

    הטיסות הגיעו ליעדם בזמן

    אוסטריאן איירליינס היא חברת התעופה הדייקנית ביותר בעולם.

    עם ציון הגעה בזמן של 92.72%, אוסטריאן איירליינס עקפה את החברה הספרדית איבריה (90.74%) וסינגפור איירליינס (89.19%). בתעשיית התעופה דייקנות נמדדת בטווח של 15 דקות כך שכל הטיסות הנמצאות בתוך חלון הזמן של 15 דקות, מוגדרות כדייקניות.



    0 תגובות