עשרה דברים שאתן חייבות לרשום לפניכן לקראת ל"ג בעומר

    אתי קצבורג No Comments on עשרה דברים שאתן חייבות לרשום לפניכן לקראת ל"ג בעומר

    אתי קצבורג עם עשרה טיפים שיעזרו לכן לצלוח את לג' בעומר בשלום, בשמחה ובלי לשכוח את מהות היום הגדול

    מדורה • אילוסטרציה צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשרה טיפים להיות אמא בימים האלה בלי לצאת מפורפורציות:

    1. תיקון הכללי – לעשות ברטר עם חייט חביב, בתמורה לכך שהוא יתקן נזיקין של הבנים שלכם אתם. תשלחו לו עוד עשרה קליינטים כלומר – אמהות.

    2. קדיש – גם אם הייתם עד כה בספק על העגלה של הפצפונת שכבר גדלה, או על הספת נוער הוותיקה אם לזרוק או לא יום אחד תמצאו שהיא חסרה. כבר טיפ 3.

    3. הישארו אדישים – גם אם תגלו את הנ"ל כעמודי התווך של המדורה הכי גדולה בשכונה, שחקו אותה שהכל כרגיל, תגובה עצבנית רק תחריף את הבעיה ותגרור אחריה את טיפ 4.

    4. היו עקשנים – בוני המדורות לא רואים בעיניים, כך תוכלו למצוא את עצמכם יום אחד מחפשים את ספת העור צבי שרכשתם באיטליה, כי זה החומר שהיה חסר להם לבעירה, כאן הכניסו עקשנות ופיקחו עיניים על הנעשה סביבכם.

    5. כבדהו וחשדהו – גם אם כלללללל ההורים מרשים לילדים שלהם להישאר ערים עד השעות הקטנות לצד קטוצ'קס מאושרים במדורה, מוטב כי תבדקו מספרית כמה באמת נמצאים שם כשהמדורה צונחת אט אט אל מותה.

    6. גלו סקרנים – אם הילד מגלה סקרנות יתר בכל מה שקשור לחומרי הבעירה שלכם שמונחים במחסן או במדף העליון, אם פתאום הוא מעיר הערות שברור לכם שהוא קרא על אופן השימוש בחומרי דליקה, הדליקו אצלכם נורת אזהרה בשיא הווליום, עד יעבור זעם.

    7. תהיו מורים – שננו כללי אזהרה ליד המדורה, הדליקו דיסקים של סיפורים על זהירות יתר, תלמדו בעצמכם כללי בטיחות בשביל שברגע האמת תהיו מוכנים לכל תרחיש או מעשה פזיז.

    8. תכינו שמעטס – אל תתפתו להלביש את הילדים יפה, את זה תוכלו לעשות למחרת, תכינו בגדים פשוטים וארוכים כולל נעליים גבוהות לבנאים הקטנים, גם ככה לא יישאר מהם זכר, מהבגדים.

    9. תהיו הלל הזקן – מטבע הדברים המריבות יגיעו אליכם לפתח הבית פלוס ידיים שחורות וזיעת פועלים, אל תשפטו עד שלא תשמעו שני צדדים, ותמיד כדאי להיות בצד המוותר אפילו שהמחיר של זה יכול להתבטא בגובה המדורה, ברור כן?

    10. תדליקו נר לרשב"י – בסוף היום זה היארצייט של הרשב"י הקדוש, אל תשכחו את זה, יום חופש בראשון או בשני לא באמת משנה, מה שמשנה זה התוכן של היום, שאסור לשכוח לרגע.

    ואמרתם כה לחי.



    0 תגובות