בן צור פונה לכחלון: "קדם את הגדלת קצבאות הנכים"

    איתי גדסי No Comments on בן צור פונה לכחלון: "קדם את הגדלת קצבאות הנכים"

    יו"ר סיעת ש"ס, ח"כ יואב בן צור, שלח מכתב לשר האוצר "ככל שעולה יוקר המחיה בישראל כך פוחת הסיכוי של ציבור הנכים להתקיים ברווחה"

    ח"כ יואב בן צור צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת ש"ס, יואב בן צור, שלח מכתב ובו בקשה משר האוצר, משה כחלון, לקדם במקביל לתכניתו 'נטו משפחה', את הגדלת קצבאות הנכים.

    "בהמשך לעיון בעיקרי תכנית "נטו משפחה", המציגה שורה של מהלכים להורדת יוקר המחייה בישראל, אני פונה אליך, שר האוצר, מר משה כחלון, בבקשה דחופה לקדם תכניות נוספות מקבילות או לכלול בתכנית הנוכחית, הטבות משמעותיות שיסייעו גם לשכבות החלשות ולציבור הנכים בישראל. אציין כי בעיני יש חשיבות רבה להורדת יוקר המחיה, אך במקביל לכל אותם אזרחים שצריכים לבחור לאילו מכשירים ניידים לשדרג את הטלפון החכם שלהם או לכמה חוגים לרשום את הילדים, ישנו ציבור המתמודד חדשות לבקרים עם הבחירה הבלתי נתפסת בין רכישת תרופות למזון" כתב בן צור.

    "לא ייתכן שבממשלה הפועלת רבות בנושא החברתי ומקדמת צעדים חשובים כגון: העלאת שכר המינימום ל-5000 ₪, מבצעים להסדרת חובות, הורדת מחירי התחבורה הציבורית והמים ועוד שורה ארוכה של יוזמות וחוקים, נשאיר את סוגית הטיפול בקצבאות הנכים ללא מענה ראוי ומבלי להבטיח תקווה. הסיטואציה בה עדיין מתקיימות הפגנות נכים, המבקשים בסה"כ להתקיים בכבוד, הינה אבסורדית ומהווה נקודת חולשה שלנו כנבחרי ציבור".

    "במסגרת פעילותי כיו"ר סיעת ש"ס בכנסת, חברי לסיעה ואני מטפלים בפניות רבות של אזרחים בעלי אחוזי נכות גבוהים, נפגשים עמם, ומעת לעת מצליחים להגיע לפתרונות נקודתיים, אך אסור לנו לקבל את המצב הזמני כקבוע. ככל שעולה יוקר המחיה בישראל כך פוחת הסיכוי של ציבור הנכים להתקיים ברווחה וזו השעה לגבש ולהוציא אל הפועל פתרון שיאפשר את העלאת הקצבאות לשכר המינימום הקבוע בחוק, ויסדיר אחת ולתמיד את הסוגיה הכואבת הזאת. אני מאמין כי ניתן לעשות זאת על בסיס הצעות חוק רבות שהוגשו בנושא ולאור זאת, ברצוני לפגוש אותך ולהתגייס לכל יוזמה או עשייה שתוביל לפתרון איכותי".



    0 תגובות