אלי ביר הפגיש בין שגריר ארה"ב היוצא, שפירו לזה הנכנס, פרידמן

    קלמן טלר 1 Comment on אלי ביר הפגיש בין שגריר ארה"ב היוצא, שפירו לזה הנכנס, פרידמן
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא איחוד הצלה, אלי ביר, התארח בשבת האחרונה בארה"ב בבית משפחת שגריר ארה"ב הנכנס, דוד פרידמן. במהלך השבת הופתע לגלות כי מי ששובת במקום הוא שגריר ארה"ב היוצא, דן שפירו.

    וכך הוא סיכם את הביקור המעניין:

    "השבת היתה לי אחת מהחוויות היפות שהיו לי מכל נסיעותי הרבות במשך השנים. השבת התארחתי אצל חבריי היקרים, השגריר הטרי של ארה"ב לישראל דויד פרידמן ורעיתו המדהימה תמי בביתם בלונג איילנד. זה לא הפעם הראשונה אבל הפעם היה פשוט מדהים להיות בחברתם של אנשים כאלו מיוחדים ושבוע לפני נסיעתם לישראל… בלילה אכלנו אצל ביתו עליזה ואלי בעלה ובבוקר השגריר הלך להתפלל בבית כנסת עם בנו דניאל ואני הלכתי להתפלל בבית כנסת של הרב בילט, ישראל הצעיר ושם היה אורח מכובד שנתן הרצאה… שגריר ארה"ב לישראל שרק סיים את תפקידו, דן שפירו שגם הוא ידיד ותיק של איחוד הצלה.. כמובן הלכתי לומר לו ולהרב בילט שלום ואז פגשתי את המשפחה ששפירו מתארח אצלם ושאלו אותי איפה אני מתארח וסיפרתי להם שעכשיו אני בדרך לאכול אצל הבן של פרידמן ביחד עם הוריו שנמצאים שם ומחכים לי ואז מתברר שהם גרים לא רחוק אז אמרנו יאללה בא נפגיש בין שני השגרירים .. וכמה דקות אחרי זה שני השגרירים נפגשו בהתרגשות רבה וכמובן שאת השיחה שנמשכה דקות ארוכות לא אפרט אבל לאחר הארוחה כולנו הלכנו למנות אחרונות אצל המשפחה שאירחה את שפירו והחוויות לשמוע את הסיפורים משני השגרירים שמגיעים משני הפכים ממש גמורים אבל מה ששווה אצל שניהם, הנכנס והיוצא ששניהם אוהבי ישראל והדבר המדהים ביותר שהמנה האחרונה הכי טובה היתה שלאחר שהסברתי מה איחוד הצלה עושה כל רגע בישראל, המארחים אמרו שאחזור במוצ"ש לקבל צ'ק בגלל שאיחוד הצלה מקבלים מהם תרומה של אופנולנס חדש שיציל חיים (מה נראה לכם שאני סתם מסתובב לכיף שלי? :))

    במוצ"ש השגריר פרידמן הסיעה אותי חזרה לאותם מארחים ושם קיבלתי את הצ'ק לאופנולנס וגם משם נסעתי במונית חזרה למנהטן ביחד עם השגריר שפירו שסיפר לי הרבה דברים מעניינים על 8 השנים אחרונות שלו עם אובמה (שמור אצלי)… זאת היתה חוויה מדהימה ובמיוחד שבסוף הרגשתי טוב שהשגריר פרידמן הפך לנהג שלי… הוא נהג טוב אבל מעוד שבוע הוא כבר לא ינהג יותר לפחות לארבע השנים הקרובות.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תותח!
      אלי ביר הזה מלךךךך