על הרפסודה בלב ים נלכדו סיגריות בשווי 4 מיליון ש"ח

    admin2 No Comments on על הרפסודה בלב ים נלכדו סיגריות בשווי 4 מיליון ש"ח

    ברשות המיסים ובמשטרה מסכמים בהצלחה מבצע לסיכול ניסיון הברחה של אלפי חפיסות סיגריות בשווי של למעלה מ-4,000,000 מיליון ש״ח באמצעות רפסודה ענקית באשדוד. ואמש נעצרו 2 חשודים הועברו לחקירה

    צילום: דוברות רשות המסים ודוברות המשטרה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך פעילות מבצעית משותפת של חוקרי יס"מ אשדוד ושל שוטרי משטרת ישראל, נתפסה הלילה בים באשדוד רפסודה ענקית ועליה 150,000 חפיסות סיגריות תוצרת חוץ בשווי של למעלה מ 4 מיליון ש"ח, הפעולה התרחשה בעומק הים על ידי יחידת השיטור הימי של משטרת ישראל, שני חשודים נעצרו והועברו לחקירה במכס.

    במהלך הפעילות המבצעית שהתבססה על מידע מודיעיני שהתקבל במכס אשדוד ואשר העלה חשד שסיגריות ומוצרים אחרים חייבי מס בהיקפים עצומים מוברחים דרך הים, זוהתה אמש בשעה 01:00 לפנות בוקר חבירה של סירת דייגים לאוניית משא זרה אשר עגנה 7 ק"מ מהחוף בתוך המים הטריטוריאליים של ישראל.

    בעזרת האמצעים המיוחדים זוהתה הורדה למים של רפסודה ענקית באורך של שמונה על ארבעה מטר מספינת משא. סירת הדייג, בה זוהו שני חשודים התחברה לרפסודה באמצעות כבל פלדה. לאחר מספר דקות נקרע כבל הפלדה מהרפסודה והיא נשארה לצוף ליד ספינת המשא. מחוסר ברירה סירת הדייג שבה על עקבותיה לנמל אשדוד, הופעל עליה מעקב ועם הגעתה למרינה באשדוד שני החשודים ששהו בה נעצרו, ובמקביל שוטרי השיטור הימי יצאו לאסוף את הרפסודה מלב ים. הרפסודה נגררה לחוף ובבדיקה שנערכה בה נתגלו 150,000 חפיסות סיגריות תוצרת חוץ מוברחות, בערך כספי של כ- 4.5 מיליון ₪. בשלב זה נערכות פעולות חקירה רבות בשילוב יחידת החקירות של המכס ומע"מ ת"א, משטרת ישראל ויס"מ אשדוד.

    במהלך היום יובאו החשודים להארכת מעצר.

    קרדיט צילום – דוברות רשות המסים ודוברות המשטרה.



    0 תגובות