אתרוג פלוס מציגים: הסינון הכפול

    חיים כץ 2 Comment on אתרוג פלוס מציגים: הסינון הכפול

    בלעדי באתרוג פלוס: "הסינון הכפול"ברמת סינון חדשה – 'עין אנושית' • באישור ועדת רבנים שע"י בד"צ בני ברק

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כבר ידוע כי השימוש באינטרנט, כרוך באיומים רבים וסכנות גדולות, ובמעבדות החברה שוקדים כל העת על שדרוג הסינון מבלי לפגוע במהירות הגלישה. לכן, הסיפוק עם הבאת הפתרון החדש 'שירות הסינון הכפול' – גדול. האינטרנט כידוע, הפך בעת הזאת לכלי עבודה בסיסי, אך מציב איומים שהציבור החרדי לא תמיד יכול להתמודד איתם.

    פיתוח הסינון הכפול מבטיח סינון תמונות שאינן ראויות על פי ההלכה, לצפייה בהן. התמונות נבדקות אחת אחת על ידי נוכריות ללא פשרות וללא הקלות, הכלל הוא שכל תמונה שאינה מתאימה על פי ההלכה – אינה מוצגת לצפייה.

    בעוד שבמסלולי אתרוג נהנים מסינון באמצעות רובוטים חדישים ואוטומטיים, המסירים תמונות בעייתיות שאינן צנועות, נוסף פיתוח הסינון הכפול למסלולי אתרוג פלוס, בפיקוחם ובהשגחתם של גדולי ישראל, דיינים ויושבי על מדין. ועדת הרבנים שע"י בד"צ בני ברק מלווה ומאשרת את מסלול הסינון הכפול, הבלעדי לאתרוג פלוס.

    וכך, בתום עבודת פיתוח ארוכה מצאו מהנדסי אתרוג פתרון בדמות שירות חדש ומיוחד – 'הסינון הכפול'. מעתה, לצד סינון הרובוטים האוטומטיים של אתרוג מתווסף שירות סינון כפול במסגרתו, ממשיך הרובוט בעבודתו וחוסם אוטומטית ובמהירות מיליוני תמונות. לאחר שהרובוט ניפה את התמונות הלא ראויות, כל תמונה – הגם שהיא צנועה – עוברת לנוכרי שבודק אותה ע"פ כללים מחמירים שהוגדרו באתרוג בהנחיית רבנים וגדולי הדור.

    באתרוג מדגישים כי מדובר בפריצת דרך ראשונה מסוגה, בה רובוטים אוטומטיים ובני אדם, חוברים יחד לספק הגנה באינטרנט. הרובוטים האוטומטים הם היחידים שיכולים להתמודד עם ההיקפים העצומים של הרשת. בלעדיהם, סינון בעין אנושית בלבד לא יוכל להתחיל להתמודד עם היקפי הגלישה וכך, רק תמונה שעוברת אישור של בדיקה בעין אנושית תוצג לגולשים.

    "אנו זוכים כעת לקורת רוח מרגשת" מגלה יריב פאר מנכ"ל אינטרנט רימון ואתרוג אשר עומד כמפקד בחזית המלחמה נגד האינטרנט הפרוץ והלא מבוקר בכל שכבות הציבור,

    "כל העת, אנחנו עולים במעלות אפשרות דיוק הסינון וכעת, מלבד סינון הרובוטים האוטומטי שזכה לברכות והוקרה רבה מלקוחותינו, נוכל מעתה על פי הצעת הרבנים ובתי הדין המלווים את אתרוג פלוס, להוסיף במסלולי אתרוג פלוס גם את התוסף החדש: בדיקת תמונות אנושית בעין אנושית על ידי נוכריות בחו"ל.

    "הסינון הכפול של אתרוג פלוס משדרג את הסינון, ונחשב לעליית מדרגה רצינית בניקיון תוכן האינטרנט ללקוחות שרוצים להקפיד יותר לנוכח הסכנות הרבות ברשת המקוונת", אומר הרב אפרים שבדרון, מנהל אתרוג. הניקיון הידני יורגש באופן מידי על ידי הגולשים באתרוג פלוס עם הסינון הכפול ולכן, היה חשוב לנו להשיק את השירות החדש באופן מידי וללא עיכובים לטובת הציבור".

    הסינון הכפול מבטיח גלישה נקיה בראש שקט. יתרה מכך, "כאשר גולש במסלול זה מגיע לאתר שטרם נבדק בעין אנושית, הוא שולח, בלחיצת כפתור את התמונות לבדיקה, בכך, הוא הופך לשותף חשוב בביעור האינטרנט מתכנים לא ראויים ושאינם מותרים על פי ההלכה" מוסיף שבדרון.

    לרגל השקת הסינון הכפול על ידי רובוטים ועין אנושית, מצטרפים חדשים למסלול אתרוג פלוס או למסלולי אתרוג האחרים ייהנו מחודש מתנה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      יש את נפרי כבר מזמן
      ועם כל החידוש של אתרוג הם עדין מדדים הרבה מאחורי נטפרי