אמור לי מי חבריך: חמאס מגבה את צפון קוריאה ומגנה את ליברמן

    אהרן יעקב 1 Comment on אמור לי מי חבריך: חמאס מגבה את צפון קוריאה ומגנה את ליברמן

    ומי מגבה את צפון קוריאה? ארגון הטרור חמאס | בהודעת גינוי שהוציא ארגון הטרור על דברי ליברמן אמר "אמירות שפלות ומרושעות"

    צילום: עבד רחים כתיב, פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עיני העולם נשואות אל הקוריאות. הן זו הקומוניסטית הצפונית הנשלטת על ידי המנהיג הצעיר ההזוי והמתגרה, והן אל אחותה הדרומית המערבית, ועוקבות בחרדה אחרי המשחק המסוכן והגרעיני הנערך בין צפון קוריאה לארצות הברית והעולם המערבי, כאשר לכולם ברור שלאחר יריית הפתיחה של השלב השני במשחק החמור הזה איש כבר לא יוכל לדעת היכן ייעצר הטירוף ובכמה ייאמדו הנזקים, והנה אל תוך כל האנדרלמוסיה הזו בחרו בארגון הטרור החמאס להצטרף, ואיך לא, לתמוך בצפון קוריאה ההזויה והמסוכנת.

    הגינוי הזה מגיע לאחר דבריו של שר הביטחון אביגדור ליברמן בשבוע שעבר נגד צפון קוריאה ובעד ארצות הברית, כאשר כינה את צפון קוריאה כשותפה בציר הרשע יחד עם איראן סוריה והחיזבאללה, כאשר הוא מדגיש שכל מטרת האנשים הללו היא לערער את היציבות בעולם מתוך קיצוניות מטורפת. שר הביטחון הדגיש את חומרת העניין של מלחמה גרעינית, כשלדבריו מלחמה שכזאת איננה מוגבלת לאזור כזה או אחר על פני הגלובוס, אלא משפיעה על כל מדינות ואזרחי העולם. בתגובה לדבריו הוציאה מחלקת משרד החוץ של צפון קוריאה הודעת גינוי שבה נאמרו דברים בסגנון 'שישראל היא המדינה היחידה במזרח התיכון שמחזיקה בנשק גרעיני באופן לא חוקי ובמקביל מערערת על ההרתעה הגרעינית שצפון קוריאה מייצרת לעצמה'.

    כאמור לנוכח הדברים פרסמו בארגון החמאס הודעת תמיכה בצפון קוריאה בה הם מעריכים את ההצהרות של משרד החוץ הצפון קוריאני. האמירות השפלות והמרושעות – כהגדרתם, של שר הביטחון, מהוות אתגר עבור מדינת צפון קריאה.

    יש לציין שלא רק החמאס גינה את דברי שר הביטחון של מדינת ישראל. גם גורמים מהאופוזיציה הביעו את מורת רוחם מהתערבות שר הביטחון לסכסוך הזה. ח"כ שלי יחימוביץ' אמרה "יש לנו מספיק עניינים משלנו לטפל בהם, ואנו לא צריכים להכניס את ראשנו לעוד סכסוכים".

    הודעת הגינוי הזו מארגון הטרור מתפרסמת בצל הדיווחים היום בתקשורת הלבנונית, שלמרות חילוקי הדעות החריפים בין החמאס לפת"ח על הנהגת הציבור הפלסטיני, עדיין כל הארגונים מסכימים שאין לישראל זכות קיום.

    בכל אופן, ידועה אמרת חז"ל 'לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב', ובימים אלו לפני בקורו הצפוי של נשיא ארצות הברית כאן בישראל לקראת ציון יום ירושלים, העם היושב בציון יכול רק להודות להנהגת החמאס והפת"ח על שהוא מדגיש את קווי המתאר של פרצופם האמיתי, כך תקל עלינו המלאכה להדוף יוזמות שלום מופקרות ומופרכות שבוודאי תגענה כחלק אינטגראלי מהביקור הצפוי.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מדובר בשטות גדולה שליברמן עשה! משך אש מכיוון צפון קוריאה הגרעינית והמטורפת, זה עוד עלול חלילה לעלות לנו ביוקר
      טראמפ יקפוץ לרגע ויחזור לאמריקה, אבל אנחנו נשארים עם החמס שעכשיו מוצא פטרונים מטורפים עם יכולות מוכחות.
      כל זה על המצפון של ליברמן(אם יש לו כזה דבר).