טראמפ על העתקת השגרירות: "תשאלו אותי בעוד חודש"

    שלמה ריזל No Comments on טראמפ על העתקת השגרירות: "תשאלו אותי בעוד חודש"

    נשיא ארה"ב, דונאלד טראמפ, העניק ריאיון במלאת 100 ימים לכהונתו | מה הוא חושב על הסכסוך הישראלי פלסטיני? | מה דעתו על העתקת השגרירות האמריקאית מתל אביב לירושלים? | האם תיפתח בקרוב מערכה מול צפון קוריאה | וגם, למה הוא מתגעגע?

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הנשיא האמריקני, דונלד טראמפ מתייחס להעברת שגרירות ארצות הברית בישראל לירושלים ואומר "תשאלו אותי בעוד חודש".

    באשר ליחסי ישראל והפלסטינים אמר טראמפ "אין שום סיבה שלא יהיה שלום בין הצדדים" אך לא ברור האם מדובר בשינוי יחסו לישראל והצבת הפלסטינים כפרטנרים לשלום.

    בריאיון לסוכנות הידיעות רויטרס סיכם טראמפ את כהונתו ואמר כי הוא מתגעגע בין היתר להגה המכונית. על תפקידו הוא התבטא "חשבתי שיהיה יותר קל".

    כמו כן, התייחס טראמפ לצפון קוריאה ולמתח ההולך וגובר בין שני המדינות ואמר "ישנה היתכנות לעימות מול צפון קוריאה" לנו רק נותר שההשלכות לא תהיינה הרות גורל. צפון קוריאה ערכה בעת האחרונה ניסוי טילים והשבוע, במלאת 85 שנים לצבא העם הקוריאני, ערכו במדינה הפגזות ענק תוך התבטאויות מרחיקות לכת.

    בעניין הצפון קוריאני, מזכיר המדינה האמריקני, רקס טילרסון, אמר כי סין הודיעה לארצות הברית שאיימה על צפון קוריאה כי אם זו תבצע ניסוי גרעיני נוסף, בייג'ינג תחיל עליה סנקציות.

    טילרסון הוסיף בראיון לרשת "פוקס ניוז" כי על פי דו"ח של סוכנויות המודיעין האמריקניות – מנהיג צפון קוריאה, קים ג'ונג' און "אינו משוגע", וניתן לנהל אתו משא ומתן בנוגע לתכניות הגרעין והטילים שלו.



    0 תגובות