לקח את זה בהליכה: "ממשיכים להנהגת המדינה".

    איתי גדסי 2 Comment on לקח את זה בהליכה: "ממשיכים להנהגת המדינה".

    באף אחד לא חשב שהוא יפסיד אבל במהלך יום האתמול ניתנה התחושה שזה לא היה הולך להיות ניצחון מוחץ ולא היא | בנט גרף 80% מקולות מתפקדי "הבית היהודי"

    נפתלי בנט
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אתמול נערכו הבחירות לראשות מפלגת הבית היהודי. 15,701 מתוך 30,734 ( 50.67 אחוזים) בעלי זכות הצבעה הצביעו ב 68 קלפיות שהיו פרוסות ברחבי הארץ.

    נפתלי בנט קיבל 12,600 קולות שהם 80.3 אחוזים מהקולות. יונתן ברנסקי קיבל 1916 קולות שהם 12.2 אחוזים מהקולות. הרב יצחק זאגא קיבל 1074 קולות שהם 7.47 אחוזים מהקולות.

    מנכ"ל המפלגה ניר אורבך אמר "אני מאחל הצלחה לידידי השר נפתלי בנט שימשיך להוביל את מפלגת הבית היהודי להנהגת המדינה. אני מודה למתמודדים יונתן ברנסקי והרב יצחק זאגא על השתתפותם בתהליך הדמוקרטי ולכל המתפקדים שהצביעו ועל האמון שנתנו בתהליך ובמפלגה. אנחנו ממשיכים קדימה לאתגרים ולהישגים הבאים".

    שר החינוך נפתלי בנט התייחס לתוצאות הבחירות לראשות הבית היהודי ואמר "ממשיכים את המהפכה. היום הנחנו את אבן הפינה בדרך להנהגת המדינה".

    "אני מודה לבוחרי הבית היהודי על הזכות שניתנה לי להוביל את המפלגה לבחירות הבאות. שבחרו להמשיך את המהפכה. זוהי משימה כבדה. אני מודה לכל הפעילים המדהימים והתומכים שעשו לילות כימים עבורי ועבור הבית היהודי של כולנו".

    "היום הנחנו את אבן הפינה בדרך להנהגת המדינה. הבחירה היא לא בי, הבחירה היא בדרך. בדרך של לשמור על בטחון ישראל ללא פשרות, לשמור על הזהות היהודית שלנו, לשמור על אחדות ולפתוח את שורות המפלגה. כל מי שמאמין בערכים שלנו, הבית הזה שלו. יש בבית שלנו חדר לכל אחד.
    אנחנו יוצאים מכאן למסע שבסופו נגיע להנהגת מדינת ישראל, המהפכה תמשיך בזכותכם".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      עכשיו אחרי שהוא נבחר המצביעים יכולים לשכוח מדברי התחנונים שהוא השמיע בהודעה הקולית מאתמול…

    2. 1

      הוא בן אדם טובוישר