האזינו • סוער בבית היהודי: מסע הפריימריז עבר להודעות קוליות בוואטסאפ

    איתי גדסי No Comments on האזינו • סוער בבית היהודי: מסע הפריימריז עבר להודעות קוליות בוואטסאפ

    סוער במפלגת הבית היהודי – כך נשמעים המועמדים ותומכיהם בקריאות למתפקדים ,הצביעו כמצפון להכם" • וגם, איך מגיב שר החינוך, נפתלי בנט, לטענות העולות נגדו? • מה אומרת שקד למצביעים שרוצים 'להעניש' את בנט? • וגם, האם יש סיכוי שיו"ר המפלגה, בנט, יובס?

    פריימריז בבית היהודי • אילוסטרציה צילום: רועי אלימה, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום מתקיימים הפריימריז במפלגת "הבית היהודי". בבחירות המקדימות הללו נדרשים חברי מפלגה להכריע מי יכהן כיו"ר המפלגה ובעצם מדובר על מי יתווה את אופיה של המפלגה שלפני שתי מערכות בחירות, לבשה פנים חדשות.

    על פי דיווחים בקבוצות הוואטסאפ של המגזר הדתי לאומי, מועברים בשעות האחרונות הודעות קוליות מהמועמדים ותומכיהם. כך למשל שרת המשפטים התומכת בבנט לכהונה נוספת כיו"ר המפלגה, קוראת למצביעים "אני רואה אנשים שאומרים שהם רוצים שבנט ינהיג את המפלגה אבל אנחנו רוצים להעניש אותו שלא יחשוב שהוא כל יכול. זה לא נכון להעניש אסטרטגית. תצביעו למי שאתם רוצים שיוביל את המפלגה".

    יונתן ברנסקי המתמודד על ראשות המפלגה קרא למתפקדיו "אני מסתובב בין הקלפיות. אני מקבל המון חיזוק אני שמח לשמוע שגם נפתלי ואיילת מחזקים אותי בתחושותיי. אל תיבהלו מאיומים והפחדות. כנסו לקלפי תפעלו עם הראש והלב ותחזירו את הבית היהודי לדרך שלנו שתביא הצלחה ומנדטים".

    הרב יצחק זאגא, המתמודד אף הוא על הנהגת הבית היהודי, קרא לתומכיו "בנט צריך כח להיות חזק ואני צריך את הלב שלכם. הצביעו כדי שהציונות הדתית תחזור לדרכה כפי שהיא באמת"

    השר בנט התייחס לטענות העולות כנגדו ואמר "שמעתי שיש אנשים שרוצים להעניש אותי וללמד אותי לקח. הם רוצים שאני אמשיך לכהן כיו"ר המפלגה אבל מצביעים למועמדים אחרים ואני מבין שזה בהיקפים משמעותיים. דבר ראשון, כבר במהלך החודש האחרון נחשפתי לטענות וחלק ניכר מהביקורת מוצדקת ומה שצריך לתקן נתקן, אבל צריך להבין שכל המאבקים שלי במדינה אם זה בצוק איתן אם זה לתפקיד המשפטים ועוד. אם אתם מענישים אותי זה יוצר נכות ויהיה לנו קשה יותר לעמוד על רישותינו. אני מבקש תנו לי את הכח ואת הגב לעבוד קשה ולעמוד חזק בשבילכם ולמען כל עם ישראל".



    0 תגובות