ביקור רשמי • קובי פינקלר יצא למסעדת "בייגל קפה" וחזר עם תובנות

    קובי פינקלר No Comments on ביקור רשמי • קובי פינקלר יצא למסעדת "בייגל קפה" וחזר עם תובנות

    קובי פינקלר יצא למסעדת "בייגל קפה" במודיעין והתרשם מהאיכות והאוכל • וגם, איך כרטיסייה קשורה למסעדה?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כשמצליחים עם אוכל טוב, תודעת שרות מעולה וכשרות למהדרין, לוקחים גם את ההצלחה הלאה וכעת, "בייגל קפה" המצליחה בירושלים, מרחיבה את שורותיה ופותחת סניף חדש בייגל קפה כשר למהדרין, ב"מוריה סנטר" במודיעין. התפריט מבוסס על מעדנים טריים שנעשים במקום. אוכלים מהסלטים והמתבלים או שמכינים ואורזים הביתה, כאשר התפריט מבוסס על הבייגל האמריקאי האותנטי והאהוב.

    הרעיון, בשונה מהסניף הירושלמי הוא המהירות "אנחנו שרות אקספרס" אומר יניב אחד משלושת האחים המנהלים את המסעדה "הורים, או ילדים שחוזרים מבית הספר יכולים לבוא ולתמורת 29 ₪ לקבל ארוחה ובנוסף לקבל כרטיסיה".

    התפריט מציע ארוחות בוקר עשירות, כריכי בייגל בהרכבה עצמית , סלטים, פסטות, קישים, מאפים ואפילו קינוחים ייחודיים. המקום מציע מנות אמריקאיות טיפוסיות כמו, מק אנד צ'יז, פיצה בייגל ,סלמון ,טונה מלט, בייגל עם גבינת שמנת וסלמון, פנקייק ואפילו מאפינס במגוון טעמים.

    משקאות מיוחדים: ל"בייגל קפה" יש סחלב פיסטוק ייחודי, מלא בריחות וטעמים, משקאות חמים ומפנקים כמו סיידר פירות יער וחמוציות, חליטת הדרים, אננס, פפאיה והיביסקוס, שוקוצ'ינו עם קצפת טרייה ועוד. כמו כן, מוצעים מבחר של משקאות קרים, כמו שיקים על בסיס פירות, סורבה ויוגורט.

    קייטרינג: ההתמחות של "בייגל קפה" היא בקייטרינג החלבי – פתרון לכל אירוע ואירוח. ניתן למצוא מגוון מנות המוכנות להגשה: פלטת סלטים ומתבלים, פלטת גבינות, פלטת רול טורטייה, פלטת קישים, פלטת עוגות פאי, פלטת פירות ועוד תפריט עשיר ומלא, מתאים במיוחד לישיבות ואירועים עסקיים, מסיבות משפחתיות: בר/בת מצווה שבת חתן, שבע ברכות ועוד.

    משלוחים: הסניף מציע שירות משלוחים למודיעין והסביבה, המתבסס על ההיצע של התפריט במקום. בנוסף, ניתן לקנות מאפים מתוקים ועוגות טריות במהלך כל השבוע ולשבת מוצע מבחר מיוחד של מאפים ומעדנים.

    בעלי הרשת הם תומר ושמרית תותי, הורים ל-4 בנים. בתום חמש שנים מיום פתיחתו של הסניף הראשי בירושלים ולאור הצלחתו המשגשגת, החליטו להעניק זיכיון לסניף החדש שנפתח בימים אלה במודיעין. מנהליו הם שלושה אחים המתגוררים בבית חורון הסמוכה ורואים בציבור שומר התורה והמצוות את פרנסתם ולכן הכשרות מהדרין כל כך היתה חשובה להם. בכוונת הבעלים לפתח ולהרחיב את הרשת למקומות וקהלים נוספים ברחבי הארץ.



    0 תגובות