אירוע של הרש"פ בירושלים בוטל • "המאבק לא הסתיים עם שחרור העיר"

    איתי גדסי No Comments on אירוע של הרש"פ בירושלים בוטל • "המאבק לא הסתיים עם שחרור העיר"

    אירוע שתוכנן להתקיים ע"י הרשות הפלסטינית תחת הכותרת "פלסטין תחת תרבות ההסתה בישראל" – בוטל • השר ארדן אסר את קיומו ואמר "הרש"פ מנסה לערער את ריבונות ישראל"

    ארדן
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהוראת השר לביטחון פנים גלעד ארדן נאסר קיום אירוע מטעם הרשות הפלשתינית במלון לגאסי בירושלים.

    על בסיס מידע שהגיע ממשטרת ירושלים, הרשות הפלשתינית תכננה לקיים אירוע במלון לגאסי בעיר שכותרתו "פלסטין תחת תרבות ההסתה בישראל" ובו ככל הנראה היו צפויים להשתתף בכירים מהרשות הפלשתינית, לכן החליט השר ארדן לחתום על צו האוסר על קיום האירוע.

    הצו הוא מתוקף סמכותו של השר לביטחון הפנים. הצו מורה על איסור קיום האירוע במזרח ירושלים, או בכל מקום אחר במדינת ישראל, בחסות או במימון הרשות הפלשתינית, וזאת מבלי שניתן לכך היתר בכתב כנדרש בחוק.

    בעקבות הוצאת הצו והנחיית השר ארדן, שוטרי משטרת ירושלים הגיעו בדקות האחרונות למקום האירוע המיועד ומסרו את הצו למארגנים. הניסיון לקיים את האירוע הוא חלק מהניסיונות החוזרים ונשנים של הרשות הפלשתינית לחזק את מעמדה בירושלים על ידי קיום אירועים והפעלת עמותות.

    השר גלעד ארדן אמר "המאבק על ריבונותנו בירושלים לא הסתיים בשחרור העיר. הרשות הפלשתינית מנסה פעם אחר פעם לערער את ריבונותה של ישראל בירושלים ואנו ממשיכים להיאבק עליה בכל חלקי העיר".



    0 תגובות