לאחר הקפאה בת שנתיים: בחטיבה להתיישבות שבה לפעילות

    איתי גדסי No Comments on לאחר הקפאה בת שנתיים: בחטיבה להתיישבות שבה לפעילות

    ההערכה: תקציב הפעילות יעמוד סביב 200 מיליון ש"ח • פעילות החטיבה הוקפאה בעקבות חוות דעת של המשנה ליועמ"ש, דינה זילבר

    שומרון • אילוסטרציה צילום: סרגיי אטל, פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (רביעי) נחתם הסכם הפעילות של החטיבה להתיישבות. ההסכם נחתם בין ממשלת ישראל והאחראי מטעמה השר אריאל לראש החטיבה להתיישבות גאל גרינוולד יחד עם עשרות ראשי מועצות מכל הארץ. בעקבות החתימה על ההסכם תשוב החטיבה להתיישבות לפעול לקידום ההתיישבות והקהילה בכל רחבי הארץ.

    ההערכה היא כי תקציב פעילות החטיבה תהיה כ-200 מיליון ש"ח בשנה. כזכור, פעילות החטיבה להתיישבות הוקפאה בשנתיים האחרונות בעקבות חוות דעתה של המשנה ליועמ"ש דינה זילבר. בטקס החתימה השתתפו עשרות ראשי מועצות אזוריות וביניהם: תמיר עידאן ראש מועצה אזורית שדות נגב, יורם ישראלי ראש מועצה אזורית מטה אשר, סיגל מורן ראש מועצה אזורית בני שמעון, אייל בלום ראש מועצה אזורית ערבה תיכונה, יאיר פרגון ראש מועצה אזורית חוף אשקלון, גדי ירקוני ראש מועצה אזורית אשכול, אלון שוסטר ראש מועצה אזורית שער הנגב, רון שני ראש מועצה אזורית משגב, אריה כהן ראש מועצה אזורית מגילות, יוחאי דימרי ראש מועצה אזורית הר חברון, עמיר ריטוב ראש מועצה אזורית לב השרון ויו"ר מרכז המועצות האזוריות, שלמה נאמן ראש מועצה אזורית גוש עציון ואבי רואה ראש מועצת אזורית בנימין.

    שר החקלאות אורי אריאל אמר "ביום זה צריך לברך שהחיינו. ההתיישבות היא ערך, וכשעובדים ביחד יש הצלחות. עבדנו יחד עם ראשי המוצעות האזוריות כדי להחזיר את החטיבה להתיישבות לפעילות וזה מראה עד כמה היא חשובה לכולנו. החטיבה להתיישבות הוכיחה לאורך שנות קיומה שהיא כאן כדי ליישב את הארץ. בחרנו לקיים את הטקס במועצה האזורית שדות נגב ליד עוטף עזה, ולא במקרה. החטיבה להתיישבות המשיכה לעבוד בעוטף עזה על ידי אישור מיוחד, ורואים את התוצאות בשטח. עכשיו המשימה לתת דרייב ולהגדיל את מספר היישובים בנגב, בגליל וביהודה ושומרון.

    ראש החטיבה להתיישבות גאל גרינוולד אמר "החילוץ של החטיבה להתיישבות הוא הרבה מאוד הודות להתגייסות ראשי המועצות. אנחנו שמחים על חידוש הפעילות על מנת שהחטיבה תוכל להמשיך את תפקידה. התיישבות זה מה שהחטיבה יודעת לעשות וזה מה שהיא תמשיך לעשות".



    0 תגובות