ג' אייר: הילולת הצדיק מקרעסטיר זי"ע

    קלמן טלר No Comments on ג' אייר: הילולת הצדיק מקרעסטיר זי"ע

    לקראת יומא דהילולא, ג' אייר, לצדיק הרה"ק מקרעסטיר זיע"א, ראשי ארגון "ברכת ישעיה" נכנסו למעונו של מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א

    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו 1 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים אלו נכנסו ראשי ארגון החסד "ברכת ישעיה" למעונו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א, והציגו בפניו סקירה מלאה על כלל הפעילות לעזרה של ממש בדרכי כבוד למשפחות עמלי תורה.

    ארגון "ברכת ישעיה", שהוקם להנצחת זכרו ופועלו כהמשך ישיר למפעלותיו בקודש של הצדיק המפורסם רבי ישעיה'לה מקרעסטיר זי"ע, שעמל חייו היה להאכיל משפחות רעבות כשהוא מעיד על כח הישועה לפתוח שערי פרנסה, נודע במפעל הגדול של המשך פעלי הצדיק בהחזקת עמלי תורה כמסורת הצדיק מקרעסטיר זיע"א.

    מרן שר התורה שליט"א בירך בחום ועודד את העוסקים במלאכת הקודש, והתבטא: "זה תורה וחסד, שמסוגל מאד". הרה"ק מקרעסטיר זי"ע היה ידוע בחיי חיותו כפועל ישועות עצום, סיפורי מופתים היו אצלו מעשים שבכל יום ממש, ויהודים רבים מכל העולם עולים מדי יום לציונו בהונגריה אשר הפך לתל תלפיות, ורואים שם ניסים ונפלאות בפרט בענייני פרנסה שלא כדרך הטבע. תמונת הצדיק הק' מפורסמת בכל העולם ותולה בבתי רבבות יהודים כסגולה נגד עכברים, אות ומופת פלאי שמסר הרה"ק רבי ישעיה להגן על פרנסתן של ישראל מול הני עכברי רשיעי.



    0 תגובות