תושבי בני ברק? תתחדשו: יציאה חדשה מהעיר

    קלמן טלר 8 Comment on תושבי בני ברק? תתחדשו: יציאה חדשה מהעיר

    ביזמת ראש עיריית בני ברק, חנוך זייברט, נפתחה יציאה חדשה מבני-ברק לכביש גהה, לכיוון ירושלים והדרום, במטרה להקל על עומס התנועה בסביבות "קוקה קולה"

    היציאה החדשה שנפתחה צילום: עיריית בני ברק
    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תכנית מרכזית לשיפור ולשדרוג מצב התנועה הציבורית והפרטית ברחוב הרב כהנמן בבני ברק, ובייחוד בצומת "קוקה קולה" וסביבתו, דוברה ונדונה במשך שנים ארוכות. למעשה, התכנית עוכבה ע"י גורמים תחבורתיים מסיבות שונות, אובייקטיביות וסובייקטיביות, אך לבסוף כאמור, יצאה אל הפועל והחל מהיום בשעות הצהריים יפתח ציר תנועה נוסף מרחוב אברהם בן דוד לכביש גהה, לכיוון ירושלים והדרום.

    המצב התחבורתי לאורך רחוב הרב כהנמן בבני ברק הוא קשה. טורים ארוכים של כלי רכב משתרכים בו, בעיקר בערבי שבתות וחגים, בעקבות זאת, הנחה זייברט את חנוך זיידמן, מנהל האגף לתשתיות ולפיתוח של העירייה, להוציא לפועל תכנית לפתיחת ציר תנועה נוסף לכיוון כביש "גהה" והיציאה מהעיר לעבר ירושלים וערים נוספות, בנוסף לצומת "קוקה קולה", גם מרחוב אברהם בן דוד.

    אברהם טננבוים, מזכיר העירייה ודוברה מסר "קידום התכנית נמשך זמן ניכר, לאחר שגורמים שונים ניסו להקשות על הוצאתה לפועל, אך ראש העיר עשה הכל בקרב הדרגים הבכירים ביותר של משרד התחבורה, לאישור התכנית, בהבהירו כי המצב הנוכחי הוא בלתי נסבל, ובכל יום מתווספים כלי רכב נוספים לכבישים, כך שהמצב נעשה קשה יותר ויותר. בנוסף, עבודות "הרכבת הקלה", המתבצעות עם כל חיוניותן, מקשות על התנועה בסביבה".

    לאחר מו"מ ממושך של ראש העיר עם הגורמים המינהליים הבכירים במשרד התחבורה, ובתיאום מקצועי של חנוך זיידמן ,מנהל האגף העירוני לתשתיות ולפיתוח, עם האגפים המקצועיים השונים במשרד התחבורה ומשרדי תנועה מובילים בארץ, אישר באחרונה משרד התחבורה את התכנית, ולצורך זה היה צורך גם בקידום התכנית המעשית אצל חברת "נתיבי ישראל", שצומת "קוקה קולה" הינה בבעלותה.

    ואכן, עם קבלת האישורים הנדרשים והביצוע בשטח, יוצאת לדרך פתיחת ציר רחוב אברהם בן דוד לכיוון כביש גהה, וזאת בנוסף להתקנה שורה ארוכה של מצלמות לאורך רחובות אהרונוביץ – הרב כהנמן (השומר), שמטרתן מניעת חניות בלתי חוקיות בצידי הכביש במקומות כתחנות אוטובוסים, בצמתים ובקטעים המסומנים ב"אדום לבן" וכדומה, ובכך לקל על עומס התנועה בדרך זו.



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      סתם סליחה זה לשון הרע

    2. 7

      וגם זה אולי קצת גזעני

    3. 6

      למה אתם לא מפרסמים את כל התגובות אתם מ"הצנזורה"?

    4. 5

      סף סןף! זה שנים שניסו תושבים לגרום לכך שזה יקרה אך ביתו של ראש עיר (מהזרם הליטאי) לשעבר גרה בסמןך מאד ליציאה זו והוא זה שנלחם כל השנים שזה לא יצא לפועל. זייברט כניראה לפני שמסיים הקדנציה רוצה לחסל את כל החשבונות…

    5. 4

      העיריה לא עושה כלום רחוב וולפסון שהו ליד "העיריה" הכיש הרוס והמדרכות עקומות ישנות והרוסות וזה עוד נחשב לאזור א אבל הם לא נוגעים ברחוב

      1. לא להיסחף.זה שיש כבישים ומדרכות הרוסות זה נכון, אבל העירייה עושה הרבה יותר מקודמותיה ובוודאי יותר מעיריות אחרות

      2. נא לא להיסחף!!!!!!!!!!!!!!!
        העיריה עושה הרבה יותר מקודמותיה ובוודאי יותאר מעיריות אחרות

    6. 3

      בינתיים הפקקים רק יותר גדולים!